مسئول اردویی راهیان نور بسیج دانشجویی استان یزد گفت: پیش‌بینی‌شده تا پایان دوره بیش از 2 هزار و 500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۹۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، همه‌ساله تعداد زیادی از یزدی‌ها به‌خصوص در ایام نزدیک به سال نو و روزهای آغازین سال به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که بیشتر این افراد را دانشجویان دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند.

مسئول اردویی راهیان نور بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولین راهیان نور گفت: راهیان نور از جهت توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری، حفظ ارزش‌های جنگ و انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده و هجمه عظیم رسانه‌های دشمن به این اردو بسیار حائز اهمیت است.

«حسین نمونه» بابیان اینکه راهیان نور بهترین فرصت برای کادرسازی تشکل‌های دانشجویی است اظهار کرد: مدیران مسئولین کاروان‌هایی که قصد دارند در اردوهای برون‌مرزی موفق باشند و برای تک‌تک زائرین دانشجو، فرصت جدایی از زندگی معمول شهر وتغییرعادته، درک بهترسبک زندگی موفق شهدا و علما همه می‌تواند از اثرات راهیان نور باشد.

وی اذعان کرد: از تاریخ 10 اسفند که آغاز دوره‌های دانشجویی در استان یزد بوده است۳ کاروان دانشجویی خواهر و برادر اعزام‌شده‌اند که آخرین دوره‌ی اعزام ۲4اسفندماه ویژه متأهلین می‌باشد.

مسئول اردویی راهیان نور بسیج دانشجویی استان یزد گفت: پیش‌بینی‌شده تا پایان دوره بیش از 2500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

نمونه افزود: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب یک برنامه فرهنگی بسیار غنی، در قالب اردو است که برای جوانان شیرین وبیادماندنی بوده و برخی اثرات آن سال‌ها در ذهن عمل افراد پیداست، اما، محتوایی که از زبان راویان وهمرزمان شهدا شنیده می‌شود، و یا به‌صورت چندرسانه‌ای به سمع و نظر مخاطب می‌رسد بسیار مهم است و باید مدنظر مسئولان اردوها باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار بوده‌اند جوانانی که در همین سن جوانی، نشان داده‌اند انتخاب راه شهدا و عمل به وصیت شهدا برای یک الگوی کامل زندگی، دور از ذهن نیست و هرکسی در هر سنی، بهترین الگو را می‌تواند در جبهه ، و در میان شهدا و جانبازان پیدا کند.

ارسال نظرات