حضور پرشورزائرین راهیان نورمازندران در مراسم روز ملی راهیان نور و افتتاحیه جشنواره ملی راهیان نور

موقر گفت:در این همایش با شکوه که مسئولین لشکری و کشوری و عموم مردم خرمشهر حضور داشتند بیش از 1200نفر از زائرین اعزامی استان مازندران به راهیان نور جنوب حضور داشتند.
کد خبر: ۸۸۳۷۶۱۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، قاسم موقر، مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای مازندران اظهار داشت:در روز ملی راهیان نور که آغاز  چهارهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور می باشد  کاروان های راهیان نور استان مازنداران حضور فعال داشند به شکلی که این حضور مورد تقدیر سردار فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و  سلیمانی دبیر این قرارگاه قرار گرفت.
 
وی ادامه داد:در این همایش با شکوه که مسئولین لشکری و کشوری و عموم مردم خرمشهر حضور داشتند بیش از 1200نفر از زائران اعزامی استان مازندران به راهیان نور جنوب حضور داشتند.
 
مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد:یکی از کارهای مهم در عرصه راهیان نور برگزاری جشنوراه ره آورد سرزمین نور است  که قابلیت ها و توانمند های علاقه مندان بی شمار این عرصه را نمایان می سازد.
 
موقر اظهار داشت:برنامه ریزی شده است تا سایر کاروانهای راهیان نور استان مازندران علاوه بر بازدید از یادمان شهدا در مناطق مختلف خوزستان و مرکز فرهنگی مرتبط با حوزه دفاع مقدس در این استان  در روز های آتی  جشنواره ره آورد سرزمین نور حضور داشته باشند تا از نزدیک  تلاش های صورت گرفته در این عرصه فرهنگی را  مشاهده نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار