این جانباز شیمیایی گفت: انتخاب تاریا کرونبرگ و کاترین اشتون به عنوان دو نفر از دست اندرکاران اتحادیه اروپا به عنوان نفرات برتر جایزه باروت خیس در سال های گذشته، کار صحیح و به جایی بوده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۶۲۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، امین امیری جانباز ۶۰درصد شیمیایی در گفتگو با ستاد خبری پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ ثابت کرد که دشمن تا چه حد و اندازه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه و برنامه دارد گفت: فتنه ۸۸ که یک فتنه طراحی شده توسط آمریکا و استکبارجهانی بود، با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی شکل گرفت و دیدیم که اکثر مقامات کشورهایی همچون امریکا، آل سعود و رژیم منحوس اسرائیل از این فتنه حمایت کردند و این خود نشانه بارزی بر طراحی این نقشه توسط آنها بود.
 
وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ باعث فریب برخی از جناح ها و گروه های سیاسی در داخل کشور شد، گفت: متاسفانه در فتنه۸۸ برخی از گروه های داخلی خواسته یا ناخواسته به نفع سیاست های دشمن حرکت کردند.
امیری خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی بسیج عاملی برای دفع فتنه هاست تاکید کرد و فتنه۸۸ نشان داد که دشمن چه برنامه ها و مکر و حیله هایی را برعلیه ملت ایران طراحی کرده است و نیاز است که با رصد این توطئه ها توسط نهادهای انقلابی مثل سپاه و بسیج و… نسبت به حیله های دشمن آگاه بود و اینجاست که باید با بصیرت افزایی در جامعه، دشمن را به جامعه بشناسانیم.
 
وی ادامه داد: انتخاب تاریا کرونبرگ و کاترین اشتون به عنوان دو نفر از دست اندرکاران اتحادیه اروپا به عنوان نفرات برتر جایزه باروت خیس در سال های گذشته، کار صحیح و به جایی بوده است چرا که این افراد با حضورشان در ایران و همچنین دیدار با برخی فتنه گران نشان دادند که اتاق فکر فتنه ۸۸ در اروپا بوده است و ناخواسته این افشاگری را انجام دادند و جایزه باروت خیس را هم از آن خود کردند.
امیری در ادامه با بیان اینکه رهنمودهای رهبرانقلاب در خصوص نوع رفتار با آمریکا، همیشه درست از آب در آمده است، گفت: رهبرانقلاب بارها اعلام کردند که امریکا مورد اعتماد نیست و در نوع رفتارمان با این کشور باید دقت کافی داشته باشیم اما برخی گروه های سیاسی دل در گروه آمریکا بسته بودند و ترامپ پاسخ آنها را داد.
 
وی خاطر نشان کرد : جایزه بین المللی و مردمی باروت خیس اقدامی جدید و قابل ارزش است که باید به آن بیش از پیش توجه شود چرا که بسیاری از چهره های استکباری در جهان هستند که با نوع صحبت ها و اقدماتشان، ثابت می کنند که ادعاها و عملشان یکی نیست و فقط به فکر منافع خودشان هستند و برای این کار حاضرند هر نوع جنایتی را انجام دهند.
ارسال نظرات