کارشناس مسائل فرهنگی:

کنجکاوم که بدانم پنجمین جایزه باروت خیس به چه فردی اهدا می شود

کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه کنجکاوم که بدانم پنجمین جایزه باروت خیس به چه فردی اهدا می شود، گفت: در میان نامزدهای امسال، فکرمیکنم که کاندیداهای خوبی توسط این جشنواره معرفی شده اند.
کد خبر: ۸۸۳۷۶۲۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، غلامرضا دلشاد کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با ستاد خبری پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره باروت خیس می تواند به عنوان یک جشنواره نمادین، مشتی بر دهان استکبار باشد و باعث می شود که نسل های امروزی بیش از پیش با چهره منفور استکبار آشنا شوند، گفت:پیام جایزه باروت خیس،معرفی دشمن به نسل جوان امروزی است.
وی با بیان اینکه بی صبرانه منتظر است تا بداند که پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس از میان سه نامزد معرفی شده، به کدام چهره منفور استکبار می رسد، افزود: جایزه باروت خیس می تواند همچون آینه ای تمام نما، تمام جنایت ها و مکر و حیله های دشمنان اسلام را نمایان کند و نشان دهد که دشمن برای رسیدن به منافعش، حاضر است که دست به هر جنایتی بزند و در کنارش ادعا کند که طرفدار حقوق بشر است و حقوق ملت ها برایش اهمیت دارد اما عمل ها و اقداماتش، بر خلاف این ادعاست و بزرگنمایی این عملکرد دشمن توسط باروت خیس، قابل تحسین است.
دلشاد خاطر نشان کرد: بنده معتقدم که هر سال باید جایزه باروت خیس را به بهترین فردی اهدا کرد که شایستگی آن را داشته باشد و در میان نامزدهای امسال، فکرمیکنم که کاندیداهای خوبی توسط این جشنواره معرفی شده اند اما نظر  و اعتقاد قلبی من این است که ترامپ، برنده پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس است.
وی ادامه داد: جایزه بین المللی باروت خیس، ماهیت واقعی استکبار جهانی را بر ملا می سازد و می توان گفت که این جایزه به یک چهره استکبار و بیگانه اهدا می شود که خواسته یا ناخواسته در جهت افشای حقیقت و همچنین نشان دادن چهره واقعی استکبار جهانی قدم برداشته است و دقیقا می توان گفت که باروت خیس حاصل عبارت «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» است.
دلشاد تصریح کرد: به اعتقاد بنده، ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دلیل اقدمات و رفتارهایش، مستحق دریافت جایزه بین المللی باروت خیس است چرا که چهره واقعی استکبار را برای مردم جهان نشان داد و نشان دادن که پشت لبخندهای مرموز امریکا، چه چهره پست و کثیفی نهفته است.
ارسال نظرات