خبرهای داغ:

«مهارت‌های کلامی و غیرکلامی خانواده با نگاه وحیانی» منتشر شد

کتاب «مهارت‌های کلامی و غیرکلامی خانواده با نگاه وحیانی» به قلم محمد معرفت منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۶۴۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «مهارت‌های کلامی و غیرکلامی خانواده با نگاه وحیانی» اثر محمد معرفت از سوی نشر پرهیزکار روانه بازار کتاب شد.

مهارت‌های زندگی مجموعه‌ای از اصول، توانایی‌ها و اقدام‌های مناسبی است که زمینه سازگاری و رفتار مثبت، مفید و کارآمد را در برخورد با دیگران و برقراری ارتباط با اطراف فراهم می‌کند؛ انسان را قادر می‌سازد تا نقش اجتماعی خاص خود را بپذیرد، جایگاه خویش را بشناسد و بدون آسیب رساندن به دیگران در برابر خواسته‌ها، انتظارها، مسائل و مشکلات پیرامون موثرتر ظاهر شود.

نظریه‌پردازان تفکر غرب، با انواع روش‌ها و بهره‌گیری از رسانه‌های جمعی، مشغول گسترش فرهنگ خود، به ویژه در مسائل خانواده به سایر کشورها هستند؛ از این رو کتاب حاضر با هدف بهره‌گیری بیشتر از آموزه‌های ناب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب، با نگاهی وحیانی به بررسی و بیان ضروریات مهارت‌های کلامی و غیر کلامی، و کارکردهای موثر آنها در تحقق وظایف و بهبود ارتباطات انسانی در خانواده پرداخته است. اشاره به انواع این مهارت‌ها و بیان مثال‌های کاربردی از ویژگی‌های این نوشتار است.

این کتاب در سه فصل تالیف شده که در فصل اول طی دو گفتار به تبیین مفاهیم و کلیات بحث پرداخته که مهارت‌های زندگی و تربیت دینی خانواده در این گفتارهای به تفصیل مورد اشاره قرار گرفته است. در فصل‌های دوم و سوم مولف سعی داشته تا با استفاده از آیات و روایات به بازنمایی مهارت‌های کلامی و غیرکلامی بپردازد.

کتاب «مهارت‌های کلامی و غیرکلامی خانواده با نگاه وحیانی» اثر محمد معرفت در 254 صفحه با قیمت 14هزار تومان از سوی نشر پرهیزکار روانه بازار کتاب شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار