فرمانده سپاه سلمان:

امنیت آسایش و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امنیت، آسایش، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران و خانواده معظم شهداست
کد خبر: ۸۸۳۷۶۷۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی  در نخستین یادواره شهدای بخش بمپور شهرستان ایرانشهر با بیان رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و رزمنده و جانباز است که به فرمان رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و در میادین جنگ و جبهه حضور پیدا کردند.
وی گفت: مردم بخش بمپور با تقدیم 35 شهید والا مقام از ابتدای انقلاب تاکنون نقش عمده ای در به ثمر رساندن درخت تنومند انقلاب داشته اند.
وی ادامه داد: شهر بمپور به عنوان یکی از ولایی ترین شهرهای کشور است که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و نقش رزمندگان و شهدای این شهر نیز در جبهه ها نقشی ارزشی و جهادگونه بوده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حضور 35 شهید والا مقام در این شهر و افتخار میزبانی سه شهید گمنام دیگر در آستانه سال نو و استقبال شایسته مردم از آنان برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم بخش بمپور افزوده است.
سردار معروفی با گرامیداشت یاد و خاطره 2 سردار رشید اسلام سردار شهید یاسر بهشتی و شهید ولی فتح مرادی گفت: بر ما واجب است امروز با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده های آنان و توجه به عظمت مقام شهیدان و با اندیشیدن به آخرین توصیه های شهدا و انتقال آنها به آیندگان در مسیر راه آنان قدم بر داریم.
وی اظهار داشت: بنده افتخار این را داشته ام که در زمان جنگ مدتی را به عنوان هم رزم در کنار شهید مرادی باشم و شاهد رشادتهای این شهید بزرگوار همچون رشادت های سردار شهید بهشتی بودم.
به گزارش بسیج در این یادواره از خانواده های محترم 35 شهید بخش بمپور با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد
ارسال نظرات