برترین های رقابت های تنیس روی میز دانش آموزی هرمزگان معرفی شدند

سی و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان مدارس پسرانه ابتدایی و متوسطه دوره اول استان هرمزگان با معرفی تیم های رودان و ناحیه یک بندرعباس بعنوان قهرمان در رودان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۲۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان  به نقل از ایرنا' در این دوره از رقابت ها که با حضور 16 تیم از 10 ناحیه آموزشی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول برگزار شد؛ تیم دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان رودان و تیم دانش آموزی دوره متوسطه اول ناحیه یک بندرعباس با اقتدار و شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
مدیر آموزش و پرورش رودان در حاشیه آئین تجلیل از برترین های این رویداد ورزشی گفت: در سی و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی 35 ورزشکار در قالب 7 تیم از ناحیه یک و دو بندرعباس، شهاب، بندر خمیر، رودان، قشم و میناب بصورت گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
احمد رحیمی پور افزود: در پایان این رویداد مهیج ورزشی تیم شهرستان رودان با غلبه بر حریفان بر سکوی قهرمانی سی و پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی هرمزگان ایستاد و تیم های شهرستان های بندر خمیر و ناحیه دو بندرعباس به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اظهار داشت: در دوره متوسطه اول نیز 45 ورزشکار در قالب 9 تیم از ناحیه یک و دو بندرعباس، میناب، بندرلنگه، پارسیان، رودخانه، قشم، رودان و بندر خمیر در سه گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم ناحیه یک بندرعباس با اقتدار از سد حریفان گذشت و عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد.
رحیمی پور خاطر نشان کرد: تیم شهرستان قشم نایب قهرمان شد و تیم ناحیه دو بندرعباس در جایگاه سوم این دوره از رقابت ها ایستاد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار