مژده لواسانی در گفتگو با «بسیج»:
مجری و گوینده کشورمان گفت: ما باید با تحریم مواد محترقه و خطرناک در چهارشنبه سوری و به پاس زحمات آتش نشانان گرانقدر در کاهش تلفات این شب سهیم باشیم.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۲۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به پاس زحمات آتش نشانان مواد محترقه را در چهارشنبه سوری تحریم می کنیممژده لواسانی مجری و گوینده رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با کمپین هایی که استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری را تحریم می کنند بیان داشت: من جزء اولین نفراتی بودم که در فضای رسانه ای با حضور آقای ملکی به این کمپین پیوستم.

وی با بیان این مطلب افزود: کمپین تحریم چهارشنبه سوری خطرناک و پیوستن به چهارشنبه سوری بدون ترقه تا به الان بازخورد بسیار خوبی از مردم داشته و من معتقدم که این پویش ها و حرکات جمعیت هنرمندان در جامعه تاثیر خوبی دارد.

این مجری گفت: بسیاری از بازیگران ما الگو هستند و سعی می کنند پیام های اخلاقی فرهنگی خوبی داشته باشند و معتقدم که همیشه این نوع پویش های انسانی، فرهنگی و اخلاقی را باید حمایت کرد و بنده نیز از لحظه اول راه اندازی این کمپین ها حمایت کردم.

مژده لواسانی یادآور شد: امیدوارم یادمان باشد ما مردمی هستیم که حادثه تلخ پلاسکو تحت تاثیرمان قرار داد و خیلی ناراحت و نگرانمان کرد و حالا هم فراموش نکنیم که بعد از چهل روز، این داغ هنوز تازه است و ما باید با تحریم مواد محترقه و خطرناک در چهارشنبه سوری و به پاس زحمات آتش نشانان گرانقدر در کاهش تلفات این شب سهیم باشیم.

مجری تلویزیون در رابطه با نقش رسانه ها و تولیدات هنری در کاهش خسارات چهارشنبه سوری ابراز داشت: قطعاً رسانه ها و تولیدات نمایشی بسیار تاثیرگذار هستند، رسانه منبع بسیار موثری در جامعه است و هر چه قدر که کیفیت تولیدات و آثار بیشتر باشند تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود و می دانم که دوستان من در تلویزیون برنامه های خیلی خوبی را برای فرهنگ سازی این موضوع آماده کرده اند.


ارسال نظرات