رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

نقش بسیج در سالم نگاه داشتن فضای سیاسی کشور

پژمان‌فر گفت: بسیج در سالم نگاه داشتن فضای سیاسی جامعه نیز باید تاثیرگذار باشد؛ مخصوصا در عرصه انتخابات که بسیج در این زمینه می‎تواند با تبیین مسائل و روشنگری فضای جامعه را در مسیر انتخاب صحیح هدایت کند.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۳۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج به عنوان مهمترین نیروی انقلاب که در هر عرصه‎ای خلاء و نیازی بوده وارد شده و توانسته بزرگترین دستاوردها را در آن عرصه‎ها داشته باشد امروز هم با اقتدای به همان نقش آفرینی که در دفاع مقدس داشت و توانست موضوع جنگ را با حضور پرشورخود به نتیجه بسیار عالی برساند، در عرصه‎های مختلف نیز این نقش‎آفرینی را داشته باشد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه این مطلب تاکید کرد: امروز بسیج با حضور در عرصه‎های مختلف به عنوان جریان‎ساز برای هدایت و پرچمداری جریان گفتمانی در آن عرصه باید حضور پیدا کند.
پژمان‌فر با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه بسیج باید فضای جامعه را سالم نگاه دارد بیان داشت: یکی از این فضاهای جامعه فضای فرهنگی است که بسیج باید یک حضور جدی در این فضا داشته باشد و و برای اینکه بتواند این فضا را سالم نگه دارند با تولیدات فاخر و کار اثباتی می‎تواند در این زمینه گام مثبتی بردارد.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: ظرفیت بسیج باید در قالب سم‎زدایی نسبت به جریان‎های مخالف و معاندی که درحال ناسالم کردن فضا هستند این آفت‎های فرهنگی را برطرف کند اما کار اثباتی بسیج آنقدر باید گسترده باشد که اساسا فرصتی برای برای عرض اندام جریان‎های مخالف را ایجاد نکند و جلوی آنها را بگیرد.
 
پژمان‌فر با تاکید براینکه امروز بسیج باید بتواند کارآمدی خود را داشته باشد گفت: بسیج در سالم نگاه داشتن فضای سیاسی جامعه نیز باید تاثیرگذار باشد؛ مخصوصا در عرصه انتخابات  که بسیج در این زمینه می‎تواند با تبیین مسائل و روشنگری و اینکه چه معیاری برای گزینش پرچمداری کشور مناسب است فضای جامعه را در مسیر انتخاب صحیح هدایت کند همچنانکه نسبت به عوام‎فریبی  و وعده‎های دروغین و صد روزه‎ای که به مردم داده شد روشنگری داشته باشد و صادقانه نشان دهد دوران این عوام‎فریبی گذشته و مردم دنبال یک فرد گفتمانی و پاکدستی می‎گردند.
ارسال نظرات