خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: تحصن علماء و روحانیون استان خراسان جنوبی درمقابل یک حکم غلط شرعی ودینی توسط یک فرد نبردی مقدس با جریان نفاق می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۳۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدصادقی سرایانی یادگار هشت سال دفاع مقدس صبح  گفت: درود و سلام خداوند بر علماء وطلاب و مردم انقلابی خراسان جنوبی که با بصیرت برای دفاع از احکام دینی وشرعی اسلام ناب محمدی(ص) به مقابله برخاسته اند.
 
وی افزود: من به عنوان یک طلبه تحصن شما را خاکریز دفاع از اسلام واحکام شرعی میدانم شما همان کاری را میکنید که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کردند.
 
این شهیده زنده هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: رزمنده گان درمقابل منافقین داخلی ودشمنان خارجی ایستاند امروز هم خط نفاق برای پیکار با اسلام واحکام شرعی ودینی آن در ستیز است ودارد حرمت شکنی میکندواین وظیفه هرانسان مسلمان است که با این ترفندجدیددشمنان به مبارزه برخیزد.
 
صادقی گفت: امروز هم دشمنان خارجی برای مقابله با نظام دسیسه می کنند آنجاکه نخست وزیر اسرائیل گفت که فتنه گران سرمایه مادرایران هستند، پس تحصن شما نبردی مقدس با دوجریان مخالف نظام یعنی دشمنان خارجی وخط نفاق درداخل کشوراست.
 
وی خاطرنشان کرد:شما مردم بیدار وبصیر وعلمای هدایتگرباحضور خود ستیزه گران با حکام اسلامی را رسوا کرده ونشان دادید که با اینگونه متجاوزان به حریم شرعی واحکام اسلامی مماشات نکرده بلکه آنهارا به مکافات عملشان رسانده واز مناصب نظام اسلامی بیرونشان کرده ونخواهید گذاشت انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.
 
طلبه شهید زنده انقلاب افزود: شما روح شهدا را شاد کردید شما روح امام (ره)را شاد کردید شما به ندای امام خامنه ای عزیز درخصوص مقابله با تهاجم فرهنگی  لبیک گفتید من به حال شما قبطه می خورم  و می گویم ای کاش انجا بودم ودست و پای شمارا می بوسیدم وکفش های شمارا جفت میکردم وخاک و گرد فرشهایی را که برآن جلوس کرده اید بر سرصورت خودمی مالیدم وخودرا متبر ک میکردم .
 
وی ازمتحصینین خواست که تارسیدن به اهداف مقدس وخواسته های خودکه عزل استاندارخراسان جنوبی می باشد دست برندارندواگرامکان داشته باشد بنده هم به شما ملحق خواهم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها