خبرهای داغ:

برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

اعضای هیات مدیره دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با رأی دانشجویان انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۶۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با رأی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن‌های علمی رشته های مکانیک و بیومکانیک و نیز برق و کامپیوتر انتخاب شدند.

رئیس آموزش و پژوهش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: این انتخابات با حضور دانشجویان رشته‌های مذکور در سالن جلسات دانشکده فنی مهندسی برگزار شد و در پایان فرهاد غلامی، علی قره خانی، علی حاج محمدی، علی رمضانی و علی حسن راد اول به‌عنوان اعضای هیات مدیره و سجاد دهقان به‌عنوان بازرس انجمن علمی رشته‌های مکانیک و بیومکانیک بالاترین رأی را از آن خود کردند.

داود خطیبی افزود: در رأی‌گیری دیگری؛ امیرحسین قربانی، فاطمه نوریان، محمدرضا احمدی، علی سعدی و محمدرضا اسکندری نیز به‌عنوان اعضای هیات مدیره و محمد رسول احسانی فر به‌عنوان بازرس انجمن علمی رشته‌های برق و کامپیوتر انتخاب شدند.

وی ایجاد زمینه‌های ارتباط بین انجمن‌های دانشجوی علمی دانشگاه با سایر مراکز علمی ، انتقال دستاوردهای علمی اعضاء به مراکز علمی و متقابلا آخرین یافته‌های علمی به انجمن‌ها، آماده ساختن محیطی مناسب برای اعضاء به‌منظور تبادل‌نظر علمی، ارائه طرح‌های پژوهشی و شناخت دستاوردها و هدایت آن به سمت مراکز و نیز برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای علمی و انتشار نشریه را از مهم‌ترین اهداف انجمن‌های علمی دانشجویی برشمرد.

رئیس آموزش و پژوهش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تقدیر از دانشجویان معماری این دانشگاه به خاطر پایه‌گذاری انتخابات منظم دانشجویی بیان کرد: انجمن معماری که چندی پیش اعضای خود را شناخت، 89 برنامه برای سال 96 پیش‌بینی کرده است که برای این برنامه‌ها هزینه‌ای بالغ‌بر 800 میلیون ریال پیش‌بینی‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها