خبرهای داغ:
همزمان با شب وفات حضرت ام البنین

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان شاهرود+تصاویر

یادواره شهدا ورزشکار شهرستان شاهرود همزمان با شب وفات حضرت ام البنین و روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۸۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهدا ورزشکار و اختتامیه المپیاد ورزشی شهرستان شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان شاهرود در اساتدیوم سرپوشیده تختی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری ممتاز ورزشکار حسین جلالی آغاز شد در ادامه جانشین سپاه ناحیه شاهرود سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در این مراسم شهدایی بیان کرد و افزود: شهدای ورزشکار در دفاع مقدس عهده دار وطایف بسیار مهمی بودند و ورزشکاران ایران پیرو سید الشهدا (ع) بوده و در برابر تجاوزگران ایستادگی می کنند.

در ادامه اجرای حرکات نمایشی توسط گروه های ورزشی کاراته و تکواندو اجرا و گروه تواشیح سائلین حضرت زهرا(س) به اجرای برنامه پرداختند و در ادامه سرهنگ پاسدار علی خالقیان به سخنرانی در باب شهدا و به خصوص شهدای ورزشکار که نمونه و الگو برای جامعه ورزش کشور هستند مطالبی را بیان کرد و گفت: شهدا به گروه و یا حزب خاصی وابسته نیستند و حزب یا فردی نیز نباید از یادواره آن ها بهره برداری سیاسی کند.

 در این مراسم هیئت های ورزشی که در المپیاد ورزشی شهرستان حضور داشتند از مقابل تمثال شهدا رژه رفته و با اهدا شاخه گل به مقام شهدا ادای احترام نمودند و در پایان از کتاب فوتبال برتر نوشته غلامرضا قلی پور رونمایی شد.

 
عکاس :حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها