اولین یادواره شهدای شهرستان نیکشهر با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه استان و حضور پر شور مردم این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۸۳۷۸۰۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سردار معروفی گفت : شهرستان نیکشهر با داشتن شهدای والا مقام  از ابتدای انقلاب تا کنون نقش عمده ای را در به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب به عهده داشته است .

معروفی  در حاشیه این یادواره با بیان رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی گفت : این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و رزمنده و جانباز است که به فرمان رهبری لبیک گفته و در میادین جبهه حضور پیدا کردند .

وی ادامه داد : شهرستان نیکشهر به عنوان یکی از ولایی ترین شهرهای کشور می باشد که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و نقش رزمندگان و شهدای این شهر در جبهه نقشی ارزشی و جهادگونه بوده است .

فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: حضور شهدای والا مقام در این شهر و افتخار میزبانی از سه شهید گمانم دیگر در آستانه سال نو و میزبانی به حق و شایسته مردم این شهر برگ زرینی از این انقلاب را رقم زده است .

سردار معروفی در ادامه با گرامی نگاه داشتن یاد دو شهید سبیل اخلاقی و سیدمحمد فولادی تاکید کرد: بر ما واجب است امروز با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده های آنان و توجه به عظمت مقام شهیدان یاد آنها را گرامی و  با اندیشیدن به توصیه های شهدا و معرفی آن ها به آیندگان در مسیر آنها قدم بر داریم .

گفتنی است در این مراسم با حضور فرمانده سپاه سلمان، علما، ریش سفیدان، معتمدین و مسئولین از خانواده های شهدای این شهرستان تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات