خبرهای داغ:
در مجمع بسیج شهرستان قزوین مطرح شد:

راه حل مشکلات اقتصادی، وحدت، تبعیت از ولایت فقیه و روحیه جهادی

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با داشتن وحدت و انسجام عمومی، تبعیت محض از ولایت فقیه، داشتن روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی می توانیم بر این مشکلات و معظلات غلبه کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۱۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هفتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در سالن همایش کانون فکری و پرورشی با حضور داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر اقبالیه و محمود آباد، فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه و دیگر مسئولین برگزار شد.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: بحث آسیب ها و معظات اجتماعی به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب با تمام مشغله کاری وقت بسیاری برای گزارشات و آسیب های اجتماعی وقت گذاشتند و تأکید بر رفع آن داشتند.

وی به علل و رمز پیروزی در مقابل رفع مشکلات جامعه و اقتصاد اشاره کرد و بیان کرد: با داشتن وحدت و انسجام عمومی، تبعیت محض از ولایت فقیه، داشتن روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی می توانیم بر این مشکلات و معظلات غلبه کنیم.

محمدی یادآور شد: ما در گذشته حتی سیم خاردار را وارد می کردیم امام امروز به برکت این انقلاب در زمینه های علمی، پزشکی، نظامی و... به جایگاه رفیعی در جهان برسیم و بعد از آن توانستیم در اوج تحریم ها به صنعت هسته ای دست یابیم و امروز هم خواهیم توانست با مشکلات مقابله کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به مسائل سیاسی منطقه اشاره کرد و مطرح کرد: دولت های سوریه، عراق در حال فروپاشی بودند که با ورود جمهوری اسلامی ایران و تدبیر آن نجات یافتند.

وی تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که باورهای مردم ما را تخریب کند و خلاء معنویت را ایجاد کنند چه بسا که خودشان آسیب های و ضررهای زیادی را در این خلاء معنویت را دیدند.

محمدی ابراز کرد: با توجه به بازرسی و گزارشات رسیده به ما متوجه شده ایم که الحمدلله هیچ جای نفوذ نظامی در کشور ایران وجود ندارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولین باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند، ایشان از ده سال پیش بر مسئله اقتصاد تأکید داشتند و هر سالی را با توجه به آن نامگذاری می کردند که اگر به این شعارها عمل داشته باشیم مشکلات اقتصادی کاملا رفع خواهد شد.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم مسئولین نباید موضع انفعالی داشته باشند.

محمدی در خاتمه اذعان کرد: امروز دشمن از تهدید نظامی صرف نظر کرده است و به مسائل فرهنگی و اقتصادی متمرکز شده است باید توجه داشته باشیم که اگر در این دو مشکل مانند پیچ های تاریخی قبل که عبور کردیم، عبور کنیم نظام خود را بیمه کردیم.

 4001/پ30/ب  

ارسال نظرات
پر بیننده ها