خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: این تصور که برخی فکر کنند هم می شود ولایت را قبول کرد و هم دلداده سران فتنه و حامیان آنان بود یک خیال خام است.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۱۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع فصلی بسیج ادارات فارس با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر، جمعی از مدیران و ادارات، ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی در این مراسم  با بیان اینکه نماز سد محکمی در برابر دشمنی ها، خطرات و پلیدی هاست، گفت: در جامعه ای که اهتمام به نماز کم باشد انسان در معرض خطرات بیشتری قرار می گیرد، بسیاری از معضلات فرهنگی در جامعه به دلیل جدی نگرفتن بحث نماز است.

وی با بیان اینکه  در دوران دفاع مقدس آن رزمنده ای که اقامه نمازش به موقع بود، پیشرو بود و در مقابل سختی ها ایستادگی می کرد، گفت: اگر کسی امروز شعار شهادت طلبی می دهد باید بداند والاترین و بهترین مسیر برای دستیابی به شهادت ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر افزود: امروز شاهدیم برخی از تولیدات فرهنگی رسما بر علیه ارزش های دینی هستند، باید مفاهیم دینی را بعنوان یک محصول گرانمایه به خوراک قابل فهم و درک برای مردم تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در آیات قرآن می خوانیم که بهشتیان از جهنمیان دلایل جهنمی شدن را می پرسند و جهنمیان پاسخ می دهند ما نمازگزار نبودیم، اهل صدقه نبودیم، با اهل باطل نشستیم و به قیامت باور نداشتیم.

سرهنگ پاسدار کوشکیبا بیان اینکه ادارات کشور متعلق به جمهوری اسلامی هستند اما دیده شده که در برخی از آن ها برای اقامه نماز بهانه می آورند، گفت: انسانی که اهل نماز نباشد و از خدا نترسد باعث ایجاد نارضایتی در جامعه می شود، مردم  سختی ها را تحمل می کنند اما بی عدالتی و کم کاری را تحمل نمی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه مادی گرایی و فساد اخلاقی امروز مهم ترین تهدیدهای پیش روی جامعه ایران هستند ،خاطرنشان کرد: زمانی که اعتقاد به قیامت کم شود مادی گرایی حاکم می شود و برای جامعه آسیب ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه دشمن بنا نیست دست از سر ما بردارد، گفت: اگر انسان برای دین خدا قیام کرد باید هزینه بپردازد، طِی دو - سه سال گذشته به عینه مشاهده کردیم این تصور خام که ارتباط با سران استکبار جهانی تهدیدها را کم می کند اشتباه است.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان کرد: مدیری که ادعای مدیریت در جامعه اسلامی دارد یکی از مکان هایی که باید به خوبی در آن دیده شود در صف نماز است، آن هایی که در ادارات اهل نماز هستند پشتیبان و یاور ولایت فقیه خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه قوای مجریه، مقننه و قضاییه باید یاور ولایت فقیه باشند، گفت: هیچ شخصی در کشور بیشتر از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سختی و رنج را تحمل نمی کند، ایشان در مقابل طوفان حوادث استکبار جهانی بر علیه ملت ایران ایستاده اند.

وی با بیان اینکه اگر فتنه و فتنه گران مجال پیدا کنند باعث ایجاد آشوب در کشور می شوند، گفت: این تصور که برخی فکر کنند هم می شود ولایت را قبول کرد و هم دلداده سران فتنه و حامیان آنان بود یک خیال خام است.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه کارمندان در ساعات اداری مانند خانواده مدیران هستند، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته در اداراتی که مدیران آن ها به مسئله اقامه نماز اهتمام داشته اند کمترین میزان نارضایتی مردم مشاهده می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خطاب به فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان فارس گفت: " اهل نماز بودن، امرکننده به نماز بودن، خدمت رسانی به مردم،بصیرت انقلابی و احیا کننده  امربه معروف و نهی از منکر در محیط ادارات " مهم ترین شاخصه های کارمندان بسیجی هستند.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان کرد:  بهترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر در ادارات جلوگیری از ایجاد نارضایتی در جامعه است، کسانی که از بیت المال حقوق می گیرند و مردم را ناراحت می کنند یا سکولار و یا لائیک هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها