خبرهای داغ:
مسئول مشارکت های مردمی کمیته امداد برخوار خبر داد؛

۹۰ میلیون تومان سهم مهربانی مردم برخوار در جشن نیکوکاری امسال

رحمتی گفت: تعداد ۱۹ پایگاه با همکاری بسیج، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، کار جمع آوری مهربانی های مردم را بر عهده داشتند که مبلغ ۶۰۲ میلیون و ۵۰۵ هزار ریال به صورت نقدی و مبلغ ۲۹۴ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی در قالب کالا و پوشاک جمع آوری شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۱۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در مدارس شهرستان، ۱۹ اسفند در پایگاه های سطح شهر و ۲۰ اسفندماه در مکان های برگزاری نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

مسئول مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان برخوار در گفتگو با چشم برخوار گفت: امسال نیز به همت مردم نیک اندیش شهرستان برخوار جشن نیکوکاری برگزار و مساعدت های خوبی برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

رسول رحمتی گفت: تعداد ۱۹ پایگاه با همکاری بسیج، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، کار جمع آوری مهربانی های مردم را بر عهده داشتند که مبلغ ۶۰۲ میلیون و ۵۰۵ هزار ریال به صورت نقدی و مبلغ ۲۹۴ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی در قالب کالا و پوشاک جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری، محل سیتی سنتر شهر خورزوق بود که تاجمیری فرماندار شهرستان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، حجازی شهردار خورزوق و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور یافتند و کمک های خود را به جشن نیکوکاری تقدیم کردند.

رحمتی اظهار کرد: مبالغ و کالاهای اهدایی تا روز یکشنبه بین نیازمندان توزیع می شود.

ارسال نظرات