مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری همایش روز قشر جامعه پزشكی در شهركرد

همزمان با سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهادت جمعی از جامعه پزشکی، همایش بزرگداشت روز قشر در مجتمع لاله شهركرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۲۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج جامعه پزشكی استان چهارمحال و بختیاری، هدف از برگزاری این همایش را گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای جامعه پزشکی و قدردانی از فعالان حوزه سلامت دانست و گفت: از دیگر اهداف این برنامه مرور برنامه های سال 95 در بخش سلامت و همچنین هدف گزاری برنامه های سال آینده می باشد که در این خصوص برنامه های مطرح شده به شور گذاشته شد سرهنگ شفیعی اظهار کرد: از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بررسی چگونگی مشارکت بیشتر مردم در حوزه سلامت و همین طور بومی سازی ماموریت های حوزه سلامت بوده است.

سرهنگ پاسدار مهراب شفیعی افزود: این نشست با حضور قریب به 100 نفر از همکاران فعال حوزه ی سلامت از جمله ریاست و عوامل محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، پرستاران، مسئولین دانشگاه، سازمان بهزیستی، بیمه ها و مدیریت بحران استان و دیگر کسانی که در حوزه سلامت یار و یاور برنامه های بسیج جامعه پزشکی بودند تشکیل شد.

وی با اشاره به رونمایی از پروژه های مختلف پژوهشی در حوزه سلامت، اظهار کرد: در این برنامه از سه پروژه پژوهشی در بخش سلامت رونمایی شد.

شفیعی ادامه داد: اولین اثر متعلق به خانم دکتر غفاری از اعضاء شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی است، که در این کار مطالعاتی؛ سیمایی از روند تحول سیمای سلامت استان چهارمحال و بختیاری در 30 سال گذشته با تأکید بر شاخص ای سلامت تبیین شده است.

وی عنوان کرد: پروژه پژوهشی دیگری که توسط یکی از نخبگان بسیج جامعه پزشکی انجام گرفته، ارزیابی خطر پذیری زلزله شهر شهرکرد است، که می تواند در حوزه ی پیشگیری و کاهش آسیب های پس لرزه های زلزله بسیار کمک کند.

شفیعی سومین اثر پژوهشی را کتاب رفتار شناسی کنترل خشم معرفی کرد و گفت: این کار تحقیقی توسط آقای بحرینی از بسیجیان جامعه پزشکی انجام شده است.

گفتنی است: در این همایش از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری بعنوان رده برتر در همکاری با سازمان بسیج جامعه پزشکی تجلیل شد.

ارسال نظرات