موج افشاگری درباره یک شبکه تلویزیونی منحرف

موجی از افشاگری علیه یک شبکه تلویزیونی ضداخلاقی و حامی بهائیان موسوم به «من و تو»، پشت صحنه این تلویزیون سیاسی را بیشتر آشکارکرد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۲۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، موجی از افشاگری علیه یک شبکه تلویزیونی ضداخلاقی و حامی بهائیان موسوم به «من و تو»، پشت صحنه این تلویزیون سیاسی را بیشتر آشکارکرد.

این شبکه پس از قرارداد همکاری با شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی و اخذ توافق با مقامات امنیتی آمریکا، خط مشی سیاسی و ضداسلامی و ضدایرانی خود را برجسته کرد.

«من و تو» که از گروه‌ها و جریانات تجزیه‌طلب حمایت می‌کند، ابتدا با تابلوی «سرگرمی» قشری از طبقه عوام را به خود جلب کرده بود، اما رفته رفته ماهیت سیاسی خود را عیان کرد و بر حجم و رنگ برنامه‌های ضد اخلاقی‌اش با هدف زدودن ارزشهای اسلامی و ایرانی، افزود.

مدتی پیش حسن اعتماد پدر یکی از تهیه‌کنندگان و مجریان شبکه «من و تو» و سردبیر سابق اتاق خبر شبکه، طی یک افشاگری از روابط پنهانی پسر خود و مدیر شبکه، کیوان عباسی با پنتاگون خبر داد.

قبل‌تر اما، چندین مجری زن این شبکه درباره وضعیت غیراخلاقی و نیات گردانندگان من و تو افشاگری کردند.ظرف چند روز اخیر هم خبرگزاری فارس، ویدیوهایی از برخی شرکت کننده‌های یکی از برنامه‌های این شبکه منتشر کرده است که در آن از روابط پنهان و ماهیت دست‌اندرکاران «من و تو» و زد و بندهای برنامه‌سازان آن خبر داده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار