شهردار تبریز اعلام کرد؛

اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل بار درون شهری تبریز

شهردار تبریز از اقدام شهرداری در اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۵۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در توضیح این خبر گفت: با توجه به این که بخش عمده خودروهای حمل بار در سطح شهر، فرسوده هستند و علاوه بر ایجاد آلودگی هوا، موجب اغتشاش بصری و آلودگی صوتی نیز می شوند، نیاز به نوسازی این ناوگان به عنوان یکی از ضرورت های این حوزه مطرح است.
وی افزود: بر این اساس، دولت طی مصوبه ای از شهرداری های کلان شهرها برای نوسازی ناوگان حمل بار درون شهری دعوت کرده تا با مشارکت در این طرح، گامی برای کاهش آلودگی های کلان شهرها برداشته شود.
شهردارتبریز، با اشاره به اینکه از نظر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تردد خودروهای باری بالای 15سال، شامل جریمه می شود، تصریح کرد :این اقدام دولت و شهرداری ها می تواند در بهینه سازی خودروهای حمل بار و جلوگیری از خسارات نقدی نیز، مفید واقع شود.
نجفی، در ادامه، با بیان جزییات این طرح اظهار داشت: در این طرح، تسهیلات 200میلیون ریالی بدون ضامن، با بازپرداخت 36ماهه و سود 16درصد به دارندگان خودروها ارائه می شود که برای ثبت نام نیز، اولویت با دارندگان پروانه فعالیت ازشهرداری تبریز است.
وی در پایان از همه رانندگان خودروهای باری درخواست کرد با استفاده از این فرصت و با بهینه سازی خودروی خود، در زمینه کاهش آلودگی هوای تبریز مشارکت کنند.
دارندگان خودروهای باری که تمایل به ثبت نام و استفاده از این فرصت را دارند، با مراجعه به سامانه www.Taxiholding.ir، شرایط درج شده را بررسی کرده و بر اساس شرایط خود، برای نوسازی اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها