خبرهای داغ:
حجت الاسلام مقتدایی بعد از دعوت نماز گزاران به تقوای الهی گفت: راهیان نور یک فن آوری است، فن آوری که اگر توجه کنیم معدن تمام گنج های معنوی است که عشق و محبت و ولایت پذیری در آن موج می زند.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۶۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مقتدایی بعد از دعوت نماز گزاران به تقوای الهی گفت: راهیان نور یک فن آوری است، فن آوری که اگر توجه کنیم معدن تمام گنج های معنوی است که عشق و محبت و ولایت پذیری در آن موج می زند.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) افزود: سالروز وفات ایت بانوی بزرگوار روز تکریم مادران و همسران شهدا ءو سالروز فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برای شهدا همان ارزشی قائل شوید که خداوند قائل شده است. این شهدا برایمان عزت و افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: شهدا نائب امام را لمس و احساس کردند. با وجود اینکه بعضی از شهدا حتی امام را ندیدند ولی وقتی در وصیت نامه آنها دقت می کنیم همه تاکید کرده اند که امام را تنها نگدارید.

حجت الاسلام مقتدایی امام جمعه موقت آشخانه، با اشاره به بمباران شیمیایی شهر حلبچه توسط رژیم بعثی عراق گفت: کسانی که فریاد حقوق بشر می زنند آن زمان کجا بودند که مردم به خاک و خون کشیده شدند. اینهایی که همیشه دم از حقوق بشر می زنند به فکر خودشان بوده و هستند و مردم برای انها اهمیتی ندارند.

وی در ادامه با اشاره به هفته نیکو کاری افزود: وظیفه انسانی را انجام دهیم و با بخشش بخشی از اموالمان به نیازمندان لبخند شادی را برایشان بیاوریم.

وی تاکید کرد: برآورده کردن نیاز نیازمندان وظیفه هر مسلمان و انسانی است.

حجت الاسلام مقتدایی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: هر کسی که برای اقتصاد کشور کار می کند جهاد گر است.

وی افزود: مسئله فقر زدایی از مسائل مهم کشور است و از همه مسئولین تقاضا داریم که در رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها