معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد :
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان، 238 مدرسه با دو هزار 274 کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی تجهیز کرده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۷۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نظام مرادی با اعلام این خبر گفت: بیش 370میلیون تومان تجهیزات خریداری شده است که بزودی در مراکز اسکان شهرستان ها و مناطق استان توزیع خواهد شد.
 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره بر تکریم میهمانان فرهنگی تاکید دارد؛ گفت: مراکز اسکان امسال برای میهمانان اتاق های ویژه، الف و ب در نظر گرفته که شامل تجهیزاتی چون، تخت، یخچال، پتو، تلویزیون و گلیم فرش می باشد.

 

وی از تهیه بسته پذیرایی ویژه میهمانان فرهنگی خبر داد گفت: به منظور تکریم هرچه بیشتر فرهنگیان و خانواده های آنان در تمامی مدارس و کلاس های تحت پوشش اسکان، این بسته توزیع خواهد شد.

 

نظام مرادی از پذیرش میهمانان فرهنگی از روز 28 اسفند ماه خبر داد و بر استقبال از میهمانان و تکریم آنان به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.

 

برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران و سریداران، نظارت دقیق بر حفظ شئونات اسلامی در محل اسکان، حفظ مسائل امنیتی با هماهنگی پلیس و نیروی انتظامی، نصب بنر های تبلیغی در مبادی ورودی شهر و درب مراکز پذیرش از مهم موارد تاکیدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی به مسئولین و دست اندرکاران ستاد اسکان استان بود.

 

در ادامه عیسی رحیمی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان نیز به بیان اقدامات انجام شده ستاد اسکان نوروز 96 پرداخت و گفت: امسال بیش از 164 دستگاه تلویزیون lcd، 164 دستگاه یخچال، 360 تخته گلیم فرش و 809 تخته پتو برای تجهیز مراکز اسکان خریداری شده است که بزودی توزیع خواهد شد.

 

وی از صدور بیمه نامه شناور 18 روزه برای مدارس تحت پوشش اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه این اقدام انجام شده است.

 

در ادامه هر یک از اعضای ستاد اسکان به بیان مطالبی در خصوص نحوه پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه دادند.


ارسال نظرات