سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تھران بزرگ گفت: تجلیل از خانواده شھدای مدافع حرم در عرصه ھای مختلف یک کار ویژه ای است.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۷۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ، سردار پاسدار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تھران بزرگ در مراسم رونمایی از کتاب «دور و نزدیک» که در خانه ھنرمندان برگزار شد اظھار کرد: آنچه که دغدغه مرا بعد از جنگ به عنوان کسی که صحنه ھای جنگ و ایثارگری ھای کسانی مانند ھمت ھا، باکری ھا، متوسلیان ھا و ھزاران شھید دیگر را دیده بودم، این بود که اگر مجددا جنگی بر ما تحمیل شود آیا جوانان امروز مانند آن جوانان دیروز رشادت و فداکاری خواھند کرد؟ آیا صحنه را مانند «کربلا5»، «والفجر8»، «بیت المقدس» و «خیبر» اداره خواھند کرد؟
وی افزود: تا اینکه در سوریه و عراق این اتفاقات افتاد و ما شاھد پدیده ای به نام «مدافعان حرم» برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تاریخ ملت ایران شدیم.
سردار کاظمینی تأکید کرد: وقتی که بررسی می کنیم، می بینیم که واقعا جوانان امروزی به ھمان صورت و یا حتی بھتر از گذشته، با شناخت بیشتر و عاشقانه تر و با ایمانی راسخ تر در صحنه ھا حضور دارند.
وی با بیان اینکه حضرت زھرا(س) اولین شھید مدافع حرم بود، افزود: شھدای مدافع حرم حقیقتا از حریم ولایت دفاع کردند نه فقط از ساختمان حرم.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول االله (ص) خاطرنشان کرد: انسان وقتی فرزندان شھدای مدافع حرم را می بیند، می گوید که اینھا نیز حتما مانند پدرانشان مدافعان حرم و مدافعان ولایت خواھند بود.
سردار کاظمینی، ھمچنین اظھار داشت: تجلیل از خانواده شھدای مدافع حرم در عرصه ھای مختلف یک کار ویژه ای است و ما برخود یک تکلیف می دانیم که از این از خود گذشتگی و ایثار تقدیر و تشکر کنیم.
وی با بیان اینکه اھمیت کار مرادیان گردآورنده کتاب «دور و نزدیک» این است که یک کار داوطلبانه و اعتقادی است، افزود: خانم مرادیان، خانه شھید مدافع حرم را با سختی فراوان در اھواز پیدا کرده و چندین ساعت وقت گذاشته تا بتواند چند فریم عکس از فرزندان شھید مدافع حرم بگیرد تا به نسلھای آینده بگوید که بچه ھای شھدای ما در این سن و سال بودند که پدرھایشان برای اسلام و مذھب و ولایت در ھزاران کیلومتر آن طرف تر ایثار کردند تا تشیع، انقلاب اسلامی و راه امام و شھدا پایدار بماند.
در این مراسم که با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه تهران بزرگ ، هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون ، مسئولین و ورزشکاران رشته ی فوتبال و خانواده معزز شهدای مدافع حرم برگزار شد از کتاب عکس دور و نزدیک شقایق مرادیان و همچنین نمایشگاه عکسی با همین عنوان در خانه ی هنرمندان ایران رونمایی شد.
ارسال نظرات