خبرهای داغ:
عضو ارشد تیم مذاکره کننده سابق رمز پیروزی و پیشرفت را سه واژه ی انقلابی بودن ، انقلابی گری، انقلابی ماندن دانست و گفت: عده ای برای اینکه القا کنند که پیشرفت می خواهد در جامعه ایجاد شود می گویند باید از این مسائل دست بکشید.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۹۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی باقری در همایش از مذاکرات تا انتخابات در تالار دانشگاه بیرجند اظهاردشت: 38 سال پیش مردم ایران در عرصه های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته تا عرصه ی هسته ای ایثار کردند و خون دادند و از حق خود برای ما گذشتند.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده سابق با بیان اینکه استقلال آزادی جمهوری اسلامی هدف مشترک همه ی ما است، گفت: در درون این شعار مبانی دین، مبانی انقلاب،آرمان های ملت ایران و اهداف و آرمان های کشور وجود دارد .

وی با بیان اینکه ممکن است ما در مبانی اختلافاتی داشته باشیم، گفت: عده ای گزاره جدایی دین از حکومت را در ذهن افکار عمومی انداخته اند.

باقری ادامه داد: این گزاره در سال های پیش هم بوده که عده ای می گویند اگر مابخواهیم به پیشرفت دست پیدا کنیم باید منافع ملی مان حفظ شود .

عضو ارشد تیم مذاکره کننده سابق با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در عرصه نظامی و هسته ای گفت: بعضی از این پیشرفت ها و توانمندی را هیچ یک از کشور ها تسهیلات نطامی را جز ایران و امریکا حتی رژیم صهیونیستی ندارد.

وی با اشاره به اینکه عده ای جوان ایرانی توانستند در عرصه ی هسته ای به موفقیت دست یابند عنوان کرد: این دستاورد و ذخیره برای کشور است .

باقری با بیان اینکه دشمن مسئله و پایبندی به مبانی دینی و انقلاب را هدف گرفته است، افزود: برخی در داخل یا آگاه یا نا آگاه دقیقاً همین مسیر را می روند که غیرت زدایی ملی، دینی از جامعه بکنند.

وی رمز پیروزی و پیشرفت را سه واژه ی انقلابی بودن ، انقلابی گری، انقلابی ماندن دانست و گفت: آن وقت عده ای برای اینکه القا کنند که پیشرفت می خواهد در جامعه ایجاد شود می گویند اگر بخواهید در این زمینه پیشرفت کنید باید دست از این مسائل بکشید.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر کدام را با ترفندی از بین می برد، افزود: دشمن در عرصه ی هسته ای می گوید ایران به دنبال تهیه بمب است در عرصه موشکی می گوید ایران به دنبال تنش در منطقه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها