خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع):

همایش عمومی پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) همایش عمومی پیشگیری از اعتیاد در مسجد 14 معصوم روستای خور آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۰۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

همایش عمومی پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این همایش با سخنرانی ابراهیم بهشتی کارشناس روانشناسی به موضوع مواد مخدر صنعتی و سنتی پرداخت و ابراز داشت: والدین باید فرزندان خود را زیر نظر داشته باشند و کنترل نمایند به طوری که بدانند با چه کسی یا کسانی دوست هستند و این دوستان انسانهای سالمی هستند و فرزندانشان چه رفتارهایی از خودشان نشان می دهند.

وی افزود: مواد مخدر انسان را وابسته به خود می کند تا جایی که زندگی انسان را به نابودی و فنا می کشد ما باید فرزندانمان را از خطراتی که این مواد دارند آگاه نمائیم و نگذاریم آنها با فردی دوست ورفت و آمد نمایند.

بهشتی در ادامه افزود: اکثر وارد کنندگان مواد مخدر در کشور مزدوران دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند که می خواهند با آلوده کردن جوانان و نوجوانان به مواد مخدر انقلاب اسلامی را براندازند. کسی که آلوده به مواد مخدر شود دیگر توان ایستادگی در برابر دشمنان را نخواهد داشت پس باید با هوشیاری و بصیرت جوانان و نوجوانان کشورمان را از این بلای خانمان سوز آگاه نمائیم و نگذاریم آنها آلوده به این مواد شوند.

ارسال نظرات