نماینده سابق مجلس گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مولد در جامعه ما همواره مایه ابهت و افتخار و اقتدار نظام و مردم بوده و قدر مسلم نقطه قوت و قدرت نظام امروز بسیج و بسیجیان هستند.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۲۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
محمدصالح جوکار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در عرصه‎های مختلف بیان کرد: بسیجیان باتوجه به مقتضیات زمان در عرصه‎های مختلف برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف نظام ورود کرده‎اند و نقش‎آفرینی داشته‎اند و امروز نیز بسیجیان باید در همه میدان‎ها فعال باشند.

نماینده سابق مجلس در ادامه با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم ایستادگی در مقابل دشمن در عرصه‎های مختلف جنگ تصریح کرد: تجلی تفکر بسیجی را در عرصه دفاعی در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و امروز نیز تجلی این تفکر را در عرصه‎های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در مقابله با دشمنان می‎توانیم داشته باشیم و باید تاکید کرد که این روحیه بسیجی در دوران‎های مختلف پس از انقلاب باعث شد تا در مقابل دشمنان بتوانیم ایستادگی کنیم.
 
جوکار با بیان اینکه امروز شاهد جنگ  در عرصه‎های مختلف هستیم گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ علیه کشور؛ ورود و نفوذ در مسائل سیاسی کشور است و به عنوان نمونه در عرصه انتخابات تلاش دشمن این است که بر روی این انتخابات تاثیرگذار باشد و فردی که هم‎جهت و هم‎نظر با خودشان در مسائل منطقه‎ای و بین‎المللی است روی کار بیاید که در چنین موقعیتی بصیرت و روشن‎بینی بسیجی و انقلابی برای مقابله با این اهداف دشمن نیاز است تا با مدیریت این فضا به دشمنان اجازه ندهیم دخالت و نفوذ در عرصه سیاسی و انتخاباتی را دنبال کنند.
 
نماینده سابق مجلس در خاتمه تاکید کرد: بسیج به عنوان یک نیروی مولد در جامعه ما همواره مایه ابهت و افتخار و اقتدار نظام و مردم بوده  و قدر مسلم نقطه قوت و قدرت نظام امروز بسیج و بسیجیان هستند.
ارسال نظرات