خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: امسال از لحاظ تعداد گروه های جهادی، عید پر باری داریم و برای اولین بار است که در این ایام 43 گروه جهادی اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۲۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام نوروز 96، 10 گروه جهادی مهمان داریم اظهارداشت: گروه های جهادی رضوان در شوسف نهبندان، شهید شکری در منتظریه طبس، دانشگاه صنعتی تهران در حاجی آباد زیرکوه، شهید مومنی در قهستان درمیان، پیشگامان رهایی در چاه شولک درح، عباد در درح و لانو و رشد در سه بازه زمانی به مردم درح، مود و مرکزی خدمات رسانی دارند.

وی افزود: 33 گروه جهادی استانی داریم که از این تعداد 6 گروه دانشجویی 7 تا 10 روزه، 26 گروه محلات هفت روزه و یک گروه دانش آموزی هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امسال از لحاظ تعداد گروه های جهادی، عید پر باری داریم و برای اولین بار است که در این ایام 43 گروه جهادی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که گروه جهادی اثربخشی خوبی داشته باشد گفت: برنامه ریزی ها قبل از شروع کار انجام می شود و ستاد پشتیبانی اردوی جهادی در شهرستانها با حضور فرمانداران و فرماندهان سپاه نواحی برگزار می شود که نیازمندی های گروه جهادی را برطرف کنند و در نهایت خروجی خوبی داشته باشند.

زهرایی ادامه داد: گروه های جهادی در ایام نوروز 96 در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی ، اقتصادمقاومتی، پزشکی و علمی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی نوروز از 20 اسفندماه آغاز و تا آخر فروردین ماه سال آینده ادامه دارد افزود: گروه های جهادی در عید نوروز به دهستان های پیشرفت و آبادانی برای خدمت رسانی اعزام می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها