خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت روز شهید مراسم تکریم مادران و همسران شهدا در مسجد حضرت زینب(س) شهر پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۴۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تشکر از حضور خانواده شهدا و مردم ولایتمدار شهر پردیسان ابراز داشت: اگر شهدا نبودند ما امروز به راحتی نمی توانستیم در اینجا سخن بگوئیم این آرامشی که ما داریم به برکت خون شهدا است. این شهدا بودند که از جان خود گذشتند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: ما باید به خانواده های شهدا رسیدگی نمائیم، این انقلاب مال آنها است برای اینکه این خانواده شهدا عضوی از خانواده خود را فدای این انقلاب اسلامی کردند و با وجود تمام مشکلات پای انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده اند.

در ادامه مراسم مادر شهیدان زین الدین ضمن دیدار با مادران و همسران شهدای مدافع حرم در این مراسم بیان داشت: از زنان صالحه تاریخ می توان حضرت مریم، آسیه، حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه الزهرا(س) و حضرت زینب(س) و ... نام برد.مادران و همسران شهدای ما هم از این زنان الگو گرفتند و تا امروز با وجود مشکلاتی که در زندگی داشته اند ایستادگی نموده اند.

وی افزود: مکتب حسین بن علی(ع) یک دانشگاه وسیع است که شاگردانی چون امام خمینی(ره) و سایر رزمندگان و کسانی که به اسلام خدمت کرده اند را پرورش داده است. امام خمینی(ره) عزیز را ببینیم و دوران دفاع مقدس را که جوانان ما عاشقانه به فرمان امام خود لبیک گفتند و به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند.

وی درادامه افزود: ما 8 سال در مقابل سلاح های مرگبار شیمیایی دشمنان ایستادگی کردیم اگر این مکتب امام حسین (ع) نبود جوانان ما از چه کسی می خواستند الگو بگیرند پس وجود پاک امام حسین(ع) بود که هدایت کننده بشریت تا قیامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها