خبرهای داغ:
تولیت مسجد مقدس جمکران:

۲۱ میلیون نفر سال گذشته مسجد جمکران را زیارت کردند/ روزبه‌روز شاهد افزایش حضور جوانان در اعتکاف هستیم

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: : آمارها نشان می‌دهد ۱۳ سال پیش حدود یک‌میلیون زائر مسجد مقدس جمکران را زیارت می‌کردند که این آمار در سه سال گذشته بیش از ۱۵ میلیون و در سال قبل از حضور ۲۱ میلیون زائر نمازگزار در مسجد مقدس جمکران حکایت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۶۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

۲۱ میلیون نفر سال گذشته مسجد جمکران را زیارت کردند/ روزبه‌روز شاهد افزایش حضور جوانان در اعتکاف هستیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رحیمیان صبح امروز در دیدار نمایندگان عتبات مقدس جهان اسلام، با اشاره به اهمیت خدمت در بقاع متبرکه اظهار داشت: خدمت در جوار این اماکن مقدسه خدمت به اهل‌بیت(ع) و دارای اهمیت فراوانی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد 13 سال پیش حدود یک‌میلیون زائر مسجد مقدس جمکران را زیارت می‌کردند که این آمار در سه سال گذشته بیش از 15 میلیون و در سال قبل از حضور 21 میلیون زائر نمازگزار در مسجد مقدس جمکران حکایت می‌کند.

وی با تأکید بر‌اینکه هجمه‌های شدید فرهنگی جامعه و جوانان ما را تهدید می‌کند‌، ابراز کرد: علاوه بر این شاهد توطئه‌های مستمر دشمنان به‌ویژه علیه بانوان و جوانان مسلمان برای عدم حضور در مراکز عبادی هستیم که این موضوع برای مسئله مهم اعتکاف هم صدق می‌کند که خوشبختانه در این شرایط روزبه‌روز شاهد افزایش حضور مردم به‌ویژه جوانان در امر اعتکاف هستیم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) 13 سال در عراق زندگی کردند و بیش از 4500 مرتبه به زیارت امام علی(ع) مشرف شدند و سالی هم چندبار به کربلا می‌رفتند و درمجموع در این سال‌ها بیش از 300 بار به زیارت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) مشرف شده بودند.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: زمانی که خبر شهادت سید مصطفی را به حضرت امام دادند ایشان گریه هم نکرد و می‌گفت این شهادت از الطاف الهی است ولی هر زمانی مرثیه‌ای برای امام حسین(ع) خوانده می‌شد به‌شدت اشک می‌ریختند.

وی خاطرنشان کرد: بنده بیش از 25 سال در کنار امام خمینی(ره) در قم، نجف و جماران بوده‌ام و ایشان در طول بیش از 70 سال یک‌شب هم نماز شب‌شان را ترک نکردند و با این خصلت‌ها پایه‌های استکبار کاخ استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
ارسال نظرات