مینو اصلانی در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

روشنگری بسیج درباره خطرات نفوذ دشمنان / حضور موثر بسیج در عرصه‎های مختلف موجب ابهت و اقتدار نظام است

مسئول سازمان بسیج زنان گفت: یکی از رسالت‎های بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بسیج برای حفظ این دستاوردها در دوران‎های مختلف پس از انقلاب از جان مایه گذاشته است.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۷۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور بسیج در عرصه‎های مختلف بیان داشت: یکی از این عرصه‎ها عرصه سیاسی است که بسیج همیشه در صحنه سیاسی حضور داشته اما سیاست‎زده و پیرو یک جریان خاصی نبوده بلکه یک جریان اصیل انقلاب ولایی را دنبال کرده است.

اصلانی در ادامه این مطلب بیان داشت: بسیج در جهت روشنگری برای همه عموم مردم درخصوص نفوذ دشمن در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و.. نقش بسیار فعالی داشته است. به عنوان نمونه در  بحث نه دی برای مقابله با ایادی وابسته غرب و سازمان‎های جاسوسی و فتنه‎گران در صحنه بود و امروز هم وظیفه خود می‎داند که در بحث روشنگری در صحنه باشد و همواره دشمن شناسی و خطرات نفوذ دشمن در بخش‎های مختلف را به عموم مردم جامعه یادآوری کند.

مسئول سازمان بسیج زنان در خاتمه با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه بسیج مایه ابهت و اقتدار نظام است گفت: یکی از رسالت‎های بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بسیج برای حفظ این دستاوردها در دوران‎های مختلف پس از انقلاب از جان مایه گذاشته و حضوری تاثیرگذار در صحنه‎های مختلف داشته است و این امر موجب شده تا امروز مایه ابهت و اقتدار نظام باشد.

ارسال نظرات