خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان؛

انقلاب اسلامی هیچوقت با شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده تعامل نمی کند

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: بعضی ها دم از ولایت و امام می زنند و سوال من از آنها اینست: آیا امام با آمریکا تعامل داشت؟ انقلاب اسلامی هیچوقت با شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده تعامل نمی کند.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۴۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ حسین کریمی اول در یادواره شهدای روستای کهنه کلباد بندرگز با تاکید بر اینکه مجلس شهید باید دارای پیام باشد، اظهار کرد: پیام شهدا و آرمان های آنان را باید به نسل های آینده منتقل کرد.

وی با طرح این سوال که راز ماندگاری ما در چیست؟ و چه مولفه هایی باعث شد انقلاب اسلامی  با همه ی دسیسه ها و توطئه هایی که دشمنان انجام داده اند پابرجا بماند؟ افزود: یکی از مولفه های ماندگاری انقلاب ایمان به خدا بود که امام راحل در نهضتش بر این موضوع تکیه داشت و محور آن بر پایه حکومت الهی و اسلامی بود.

جانشین سپاه نینوا گلستان دومین مولفه را اطاعت از ولی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که ما مطیع امر ولایت هستیم و چشم های ما به حسینیه امام (ره) و این رهبر فرزانه مقتدر است دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

سرهنگ کریمی اول یاد آور شد: آیا به خاطر دارید زمانی را که امام راحل فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود ،چگونه بچه های رزمنده سر از پا نمیشناختند؟ در حال حاضر متاسفیم برای بعضی ها به خصوص فتنه گران سال 88 که در مقابل رهبر ایستادند.

وی بیان داشت: هرگز فرزندان امام و انقلاب با کسانی که اسرائیل آن ها را سرمایه های خود میداند و کسانی که پا روی آرمان های انقلاب اسلامی، ولایت و شهدا گذاشتند آشتی نخواهند کرد.

جانشین سپاه نینوا گلستان سومین شاخصه ماندگاری انقلاب را استکبار ستیزی دانست و گفت: بعضی ها دم از ولایت و امام می زنند و سوال من از آنها اینست: آیا امام با آمریکا تعامل داشت؟ انقلاب اسلامی هیچوقت با شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده تعامل نمی کند.

سرهنگ کریمی اول اذعان کرد: شهیدان ما دقیقا کسانی هستند که دست آمریکا به خونشان آلوده است.چه شهدای ترور، چه شهدای جنگ و چه شهدای غرب و شرق و جنوب ، لذا ما نیازی به تعامل نداریم.

وی سرافرازی و سربلندی امروز انقلاب اسلامی را به واسطه ی خون شهدا و رهبر با بصیر انقلاب عنوان  کرد و افزود: سربازان شهادت طلب دست بسیاری از دشمنان را از جامعه اسلامی کوتاه کردند لذا ما تا زمانی که جان در تن داریم ایستادگی می کنیم که نصرت الهی همراه ماست.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بعضی ها برای دلخوش کردن غرب کارهایی می کنند و حرف هایی می زنند که با معیارهای انقلاب اسلامی همخوانی ندارد مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود فرمودند آمریکا غیر قابل اعتماد است.

سرهنگ کریمی اول با تاکید بر اینکه  باید از شهدایمان  تاسی داشته باشیم خاطرنشان کرد: روزی نیست که نیروهای  جوان و پیشکسوت برای رفتن به سوریه  به ما مراجعه نکنند، حتی با اشک و ناله و این ها را دشمن نمی تواند ببیند و بفهمد و این راه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار