مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی

حمایت کمیته امداد از 10 درصد جمعیت شهرستان خمین/توانمندسازی مددجویان از اهداف این نهاد حمایتی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه 10 درصد جمعیت شهرستان خمین تحت پوشش این نهاد حمایتی است، گفت: این تعداد مددجو زیبنده زادگاه حضرت امام راحل نیست.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۸۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از انتصاب خود در اولین سفر استانی عازم زادگاه حضرت امام خمینی(ره) شد و در دیدار با فرماندار شهرستان خمین با بیان اینکه کمیته امداد تولید کننده فقر نیست، گفت: تولید فقر در جایی دیگر انجام می‌شود و کمیته امداد درمانگاه این معضل اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه 10 درصد شهرستان خمین از مددجویان تحت حمایت هستند، گفت: این تعداد مددجو برای شهری که زادگاه امام(ره) است و نام امام بر تارک آن می‌درخشد زیبنده نیست و تلاش ما توانمندی مددجویان و خروج تدریجی آنان از چرخه‌های حمایتی است.

قنبرنژاد افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را فرصتی مناسب برای مشارکت خیران دانست و افزود: خیران می توانند با افتتاح حساب در این صندوق در کمک به محرومان و توانمندسازی مددجویان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تشکر از حمایت خوب خیران شهرستان خمین از محرومان گفت: کمیته امداد امانتدار خیران است و تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان می رسد.

گفتنی است، مدیرکل کمیته امداد استان در این سفر از بیت تاریخی امام(ره) بازدید و با آرمانهای آن حضرت تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار