رئیس ورزش و جوانان خمین خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان در خمین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها با هدف آشنایی زوجین با مهارت‌های زندگی در راستای افزایش توانایی‌های روانی و اجتماعی زوجین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۸۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا انصاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین در اولین کارگاه تخصصی آموزش زوج‌های جوان که با حضور زوج‌های جوان یک تا پنج سال اول زندگی مشترک در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد با اشاره به محورهای این کارگاه آموزشی گفت: محورهای این کارگاه تخصصی یک روزه با سرفصل‌های راهکار رویارویی با مسئله و چالش‌های زندگی و فراگیری سازگاری عمومی و دانش فلسفه زندگی است.

وی افزود: فراگیری حل تعارضات و اختلافات خانوادگی و فراگیری حل تعارضات و اختلافات زناشویی از دیگر محورهای آموزشی است که توسط کارشناس مرکز روانشناسی و مشاوره زندگی سالم استان مرکزی برای شرکت کنندگان به صورت کارگاهی و تعامل دو طرفه ارائه می شود.

انصاری بیان کرد: اهداف برگزاری این کارگاه‌ها آشنایی با مهارت‌های زندگی با هدف افزایش توانایی‌های روانی و اجتماعی و در نهایت پیشگیری از رفتارهای آسیب زننده به بهداشت و سلامت و ارتقای سطح سلامت روان است.

وی جلوگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و چگونه مواجه شدن با مشکلاتی که زوجین دچار می شوند و روش ارتباط‌گیری زوجین با یکدیگر را از دیگر اهداف کارگاه دانست و افزود: برگزاری 20 کارگاه تربیت فرزند از نگاه دین، کارگاه کودکان بد سرپرست، کارگاه مشاوره با نگاه سبک زندگی اسلامی ( مناطق حاشیه نشین)، ازدواج و نقش مشاوره و احصاء لیست آسیب‌های اجتماعی در شهرستان برخی از اقدامات این سازمان در شهرستان خمین در سک سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار