استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت روز شهید وتکریم مادران و همسران شهدا
استاندار کردستان گفت: شهدا با خون خود پای سند پر افتخار انقلاب اسلامی را امضا کرده اند و واکنون وظیفه ماست که این راه را با توان هرچه بیشتر ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۲۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی درمراسم گرامیداشت روز شهید وتکریم مادران و همسران شهدا افزود: شهدا با خون خود پای سند پر افتخار انقلاب اسلامی را امضا کرده اند و واکنون وظیفه ماست که این راه را با توان هرچه بیشتر ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهید و شهادت در آیات و احادیث درمعنای مختلفی بکار رفته است اضافه کرد: واژه شهادت آنقدر وسیع و دامنه دار است که رسیدن به ذات اصلی آن امکان ندارد.

زاهدی شهدا را در هر زمان و مکانی ناظر بر اعمال افرادو اشخاص دانست و ادامه داد: باور قلبی به این امر وظیف و رسالت مسئولان را بسیار سنگین می کند وما باید با تلاش و کار بیشتر موجبات خشنودی و رضایت خداوند وشهدا را فراهم کنیم.

استاندار کردستان تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا ، بخصوص مادران و همسران آنان را از کارهای بسیار ارزنده خواند و اظهار کرد: ما باید یادمان باشد که امنیت ، ثبات  وآرامش حاکم بر کشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان و شهدای دوران پر افتخار دفاع مقدس است.

ارسال نظرات