امام جمعه میانه:

مادران شهدا چشم و چراغ جامعه هستند

امام جمعه میانه در آیین تکریم مادران شهدا با اشاره به اینکه شهدا ذخیره عالم بقا و چشم و چراغ جامعه هستند، گفت: ما شرمنده ایم که آن ها را در برابر بسیاری از مشکلات رها کرده و نتوانسته ایم خدمات شایسته در شان آن ها را ارائه دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۲۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان اینکه مادران شهدا ذخیره عمرشان را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم راه استقرار و استمرار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند، افزود: خداوند با دادن خیرات و برکات به خانواده های این شهدا نشان داده است که جایگاه خانواده شهدا تا چه حد ارزشمند است.

وی خانواده شهدا را انسان هایی والا، با صبر و باگذشت فراوان خواند و اظهار داشت: مادران و همسران شهدا با شهدایی که تقدیم راه ارزش ها و باورهای دینی و اسلامی کردند حماسه ای ساختند که تا ابد نقل این حماسه بر زبان ها جاری و ساری خواهد بود.

فرماندار نیز در این ایین میانه با بیان اینکه مادران شهدا منشا نور در جامعه هستند گفت: نور شهدا از این مادران سرچشمه می گیرد.

حمید شکری افزود: امروز مادران شهدا باید به خود افتخار کنند که چنین فرزندان ارزشمند، دلاور و فداکاری پرورش داده اند که حتی از جان خود برای دفاع از دین و میهن اسلامی ایران گذشتند.

 

وی با بیان اینکه نور شهدا بهانه ای برای گم کردن مسیر در جامعه نمی گذارد، اظهار داشت: شهدا راه را به خوبی نمایان کرده اند تا ما بندگان خدا مسیر درست رستگاری را انتخاب کنیم.

شکری بیان کرد: هرچند این مادران نیازی به تکریم ما ندارند ولی جامعه نیازمند بزرگداشت و تکریم از این مادران است، مادرانی که شهدا در دامان پاک آن ها، راه و رسم ایثار و از خود گذشتگی را یاد گرفتند.

فرماندار ویژه میانهبا بیان اینکه امروز روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته، تاکید کرد: اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیرزنان نبود، خدا می‌دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می‌آمد، زیرا آن ها بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده کرده و آن ها را بدرقه می کردند تا نگذارند حتی یک وجب از خاک مقدس این سرزمین به دست دشمنان بیافتد.

وی در پایان قدرشناسی از شهدا و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را تکلیف و وظیفه مسئولان و مردم خوانده گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی و صبوری خانواده های شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها