فرمانده سپاه تنگستان گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران خدمتگذاری است و مسئولیت در این نظام الهی متعلق به شهداست و همه ما باید امانتدار این مسئولیت ها باشیم و خودمان را برای انجام این امانت شهدا آماده کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۶۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه تنگستان گفت:خودم را همواره بسیجی سرهنگ ملاکی می دانستم و فقدان و نبودن آن بزرگوار برای حقیر سخت است .

وی تصریح کرد: از حسن اعنماد مجموعه سپاه استان به دلیل انتخاب اینجانب به عنوان فرمانده سپاه امام علی (ع) تشکر می کنم و هیچ پنداری نیست جز این که بدانیم مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران خدمتگذاری است و مسئولیت در این نظام الهی متعلق به شهداست و همه ما باید امانتدار این مسئولیت ها باشیم و خودمان را برای انجام این امانت شهدا آماده کنیم.

حیدری بابیان اینکه فلسفه وجودی سپاه و بسیج حضور در خط مقدم و جان‌فشانی برای حفظ ارزش‌های دین مبین اسلام است تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نهاد برخاسته از مردم از صدر انقلاب تا به امروز در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هر جا که ضرورت فداکاری و سربازی وجود داشته باشد ورود کرده و خود را فدای انقلاب می‌کند.


ارسال نظرات