با توجه جدی به مسائل اجتماعی در کنار ارائه راهکارهای مختلف و متناسب با شرایط جامعه، می توان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۹۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در دومین جلسه هیات اندیشه‌ ورز استان گفت: باید در جلسات هیات اندیشه‌ورز استان، نسبت به بومی‌سازی راهکارها، متناسب با شرایط اجتماعی و فرهنگی استان اهتمام جدی داشت.

سید بیوک موسوی افزود: در مقاطعی از گذشته، شاهد عدم توجه جدی به برخی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه بودیم که این بی توجهی، رشد آسیب ‌ها و عدم رفع آنها در زمان مناسب را در‌ پی داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز با توجه جدی به مسائل اجتماعی در کنار ارائه راهکارهای مختلف و متناسب با شرایط جامعه، می توان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداشت.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: علیرغم ضرورت و فوریت در تشکیل به‌موقع هیات اندیشه‌ورز استان و ارائه راهکارهای مطلوب و عملیاتی، باید موضوعات و نحوه ساختار این مجموعه را به صورت دقیق و کارشناسانه مورد تحلیل و بررسی قرار داد و از شتاب‌زدگی پرهیز کرد.

ارسال نظرات