خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لار، خنج، گراش، اوز، بیرم، حسن‌لری و پشته سنگر لار، کار واگذاری زمین به متقاضیان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۱۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
شاپور قنبری در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه لارستان اظهار داشت: با ایجاد و راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی ظرفیت‌های مناسبی برای  زمین، جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در این مناطق فراهم ‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: شهرک صنعتی لار با 118 هکتار مساحت، شهرک صنعتی اوز با 83 هکتار، شهرک صنعتی بخش بیرم با 42 هکتار، شهرک صنعتی شهرستان خنج 94 هکتار و دو ناحیه صنعتی حسن‌لری و پشته سنگر شهر لار درمجموع با 36 هکتار مساحت، آماده جذب  سرمایه‌گذاران شده است.

قنبری، اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی لار را از برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: در این زمینه علاوه‌بر 20 طرح عمرانی اجراشده در دو سال اخیر، 10 طرح عمرانی نیز امسال به بهره‌برداری رسید و تعدادی طرح دیگر نیز در مرحله اجراست.

وی با اشاره به اهمیت شهرک صنعتی لار در توسعه صنعتی و جذب سرمایه‌گذار در این منطقه افزود: در شهرک صنعتی شهر لار تاکنون 117 قرارداد واگذاری زمین منعقد شده که از این تعداد 76 واحد دارای پروانه بهره‌برداری و مابقی در حال ساخت است.

وی با اشاره به پیشرفت 75 درصدی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی لار گفت: این طرح با اعتباری افزون‌بر 5 میلیارد ریال تا پایان فروردین‌ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از اجرای طرح زیرسازی و آسفالت فاز 2 شهرک صنعتی لار خبر داد و گفت: این طرح نیز با اعتبار افزون‌بر 6 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی در مرحله اجراست و تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در ناحیه صنعتی حسن‌لری لار نیز طرح‌های زیرسازی و آسفالت با اعتبار 6.6 میلیارد ریال و روشنایی با حدود 3.5میلیارد ریال و ساختمان اداری و نگهبانی نیز با 750 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید گفت: در ناحیه پشت سنگر لار نیز طرح زیرسازی و آسفالت با 5.5 میلیارد ریال در حال اجرا و طرح‌های شبکه روشنایی برق و ساختمان نگهبانی نیز درمجموع با 3.3 میلیارد ریال به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی اوز نیز بابیان اینکه در چند سال اخیر زیرساخت‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و تلفن در این شهرک صنعتی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: بخش بسیاری از طرح زیرسازی و آسفالت این شهرک صنعتی با اعتبار 5 میلیارد ریال انجام و طرح ساختمان نگهبانی آن نیز در مرحله اجراست.

وی درباره آب‌رسانی به شهرک صنعتی اوز، افزود: با تلاش‌های انجام‌شده، آب موردنیاز شهرک صنعتی از مرکز بخش اوز با هزینه‌ای بیش از 750 میلیون تومان تأمین و به بهره‌برداری رسید.

وی  با اشاره به نزدیک شده به پایان مراحل اتصال گاز به این شهرک صنعتی نیز گفت: به‌زودی این طرح نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

قنبری درباره زیرساخت‌های شهرک صنعتی 94 هکتاری در شهرستان خنج، گفت: در این شهرک صنعتی شبکه داخلی آب به طول بیش از 6 کیلومتر و طرح زیرسازی نیز در فازهای از این شهرک به پایان رسیده است.

وی همچنین با اشاره  به زیرساخت‌های عمرانی در شهرک صنعتی بیرم، تصریح کرد: عملیات اجرایی شبکه داخلی آب و نیز خط انتقال آن در این شهرک نیز به پایان رسیده و به‌زودی  به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها