مسؤول سازمان بسیج طلاب استان هرمزگان گفت: حفظ روحیه انقلابی جامعه برای ملت‌های دیگر الگوست و ملل آزاده جهان همیشه مردم ایران را محوریت مبارزه خود با استکبار قرار می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۶۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد برزگرپور در همایش تربیت و تعالی فرمانده‌هان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بندرعباس اظهار داشت: انتخابات در ایران رفراندومی عظیم برای رأی دوباره ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما نحوه انتخاب صحیح مهمترین مقوله است که مردم بایستی بدان توجه لازم نمایند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که بایستی مد نظر قرار دهیم، شجاعت رئیس جمهور آینده است و او نباید به غرب باج بدهد و پیرو خط و خطوط آنها باشد و با موضع‌گیری‌های به موقع خود باید مواضع ضد اسلامی دشمن را برهم بزند و معادلات آنها را در زمین خودشان به هم بریزد.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان هرمزگان عنوان داشت: رئیس جمهور آینده ما باید از بن دندان ولایت را قبول داشته باشد و ولایت مدار باشد و تبعیت از ولایت باید به‌گونه‌ای باشد که درعمل شاهد آن باشیم و حرف‌شنوی از ولایت ملاک اصلی انتخاب رئیس جمهور است.

برزگرپور با اشاره به انسجام وحدت ملت ایران بیان کرد: حفظ روحیه انقلابی جامعه برای ملت‌های دیگر الگوست و ملل آزاده جهان همیشه مردم ایران را محوریت مبارزه خود با استکبار قرار می‌دهند و ملت اگر شجاعت و نترسیدن از دشمن را حفظ نماید برای ملت‌های دیگر اسوه قرار می‌گیرد.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان هرمزگان در پایان ابراز داشت: رئیس جمهور آینده کشور باید در مقابل دشمن، متکبر و در برابر خودی‌ها تواضع نشان دهد نه اینکه خودی‌ها را بزدل و ترسو و بی‌سواد خطاب کند و با شعارمرگ برآمریکا مخالفت نماید که ما امیدواریم مردم در اردیبهشت 96 ثابت کنند که این انقلاب را به ارزانی نخواهند فروخت.
ارسال نظرات