سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
پيش‌بيني تاريخي رهبر انقلاب: حتي با قبول ديكته‌هاي دشمن در مساله هسته‌اي، باز هم تحريمها را برنخواهند داشت! - 1393/11/29      
l_marquee
bolet_tele
bolet_tele
کد خبر: ۸۸۳۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵- ۴۸: ۰۹
فضّه سادات حسینی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
گوینده خبر گفت: تولیدات هنری می تواند بر مخاطبان تاثیر بگذارد به دلیل اینکه الان استقبال از کتاب خیلی کم شده و نصیحت هم جواب نمی دهد بنابراین اثر آنچه که مخاطب می بیند از آنچه می شنود خیلی بیشتر است.

کارکرد تولیدات نمایشی در فرهنگ سازی کاهش پیامدهای چهارشنبه سوریفضّه سادات حسینی مجری و گوینده خبر صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با کمپین هایی که مواد محترقه در چهارشنبه سوری را تحریم می کنند اظهار داشت: از بنده هم برای پیوستن به این کمپین دعوت شد این پویش ها خیلی می توانند اثرگذار باشند زیرا الان عصر فضای مجازی و فناوری اطلاعات است و این برای مردم یک نوع تلنگر و یادآوری است.

وی افزود: این کمپین ها از این جهت که می توانند کلیشه هایی را شکست و تغییر دهند تلنگر و زنگ خطری برای مردم محسوب می شوند و بیشترین اثرگذاری را دارند.

این مجری با تاکید بر لزوم اقدامات نو و اثرگذاری بیشتر برای جذب مخاطبان و فرهنگ سازی درمورد چهارشنبه سوری گفت: تولیدات هنری و نمایشی از جهات زیادی می توانند بر مخاطبان بویژه جوانان و نوجوانان تاثیر بگذارند به دلیل اینکه الان استقبال از کتاب خیلی کم شده و نصیحت هم جواب نمی دهد بنابراین اثر آنچه که مخاطب می بیند از آنچه می شنود خیلی بیشتر است.

حسینی ادامه داد: خاصیت نمایش و تصویر سازی هم همین است یعنی وقتی مخاطب مصداق های عینی را ببیند در آن فضا قرار می گیرد و ذهنش درگیر قضیه می شود؛ برنامه های نمایشی و برنامه های تلویزیونی هم همین کارکرد را دارند یعنی می توانند در ذهن مخاطب نسبت به یک موضوعی دغدغه ایجاد کنند.

گوینده خبر صدا و سیما متذکر شد: باید خوراک های مختلفی را برای افراد با سلیقه های مختلف فراهم کنیم تا اثرگذار باشیم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آموزش‌خبرنگاری
tc_sar
tl_sar
tr_sar
پر بیننده ها
tc_sar
tl_sar