به منظور حفظ یاد و اهداف والای شهدا انجام می‌شود؛
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان گفت: به منظور حفظ یاد و اهداف والای شهدا به زودی در قالب فراخوان، خاطرات اسرای پزشک و امدادگر جمع آوری، ثبت و ضبط می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۸۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، غلامعباس مومنی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ان درباره تلاش برای جمع آوری خاطرات اعضای بسیج جامعه پزشکی در زمان جنگ تحمیلی گفت: چندین سال است بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان یادواره‌هایی را برپا می‌کند تا خاطرات شهدایی که به نحوی جان خود را در راستای اهداف والای انسانی و اسلامی فدا کرده‌اند، زنده نگه دارد.

وی ادامه داد: در این راستا به زودی در قالب فراخوان، خاطرات اسرای پزشک و امدادگر جمع آوری، ثبت و ضبط می‌شود که در این باره نیز کتابی از خاطرات شهدای جامعه پزشکی را چاپ و به شکل انبوه توزیع خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان خلیج فارس هرمزگان بیان کرد: به عنوان یک اقدام جدید این بار خاطرات اسرایی که دیگر اسرا را معالجه کرده‌اند و به عنوان امدادگر یا پزشک به انجام وظیفه پرداخته‌اند را جمع آوری خواهیم کرد.

مومنی، تصریح کرد: در این میان قطعاً حالات روحی و کمالات دیگر اسرا نیز به مخاطبان انتقال پیدا خواهد کرد و این آثار در قالب نمایشگاه، همچنین چاپ کتاب عرضه خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه این اتفاق درس‌های بزرگی را برای نسل جدید به همراه دارد، افزود: این کتاب‌ها منابعی هستند که می‌توانند در دانشگاه‌ها، اماکن نظامی و اردوهای بسیجی تدریس شوند و موجب تلفیق علم با ایمان شوند.

ارسال نظرات