"شهید مرتضی حسین پور" از دلاورمردان خطه رشادت، حماسه و ایثار استان خوزستان می باشد که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل با شجاعت و رشادت تا رده قائم مقام گردان حضرت سلمان (ع)نیز انجام وظیفه و ایفای نقش کرد.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۸۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

 به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،"سعیدی" جانشین سازمان بسیج عشایری کشور از انتخاب و معرفی شهید شاخص جامعه بسیج عشایری کشور در سال 96 خبر داد.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حسب تدبیر ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین از سال 1388 تاکنون اقشار بسیج، علی رغم اینکه همه شهدا شاخص هستند اما سازمانهای اقشاری بسیج یکی از شهدا را به عنوان شهید شاخص انتخاب می نمایند که در سال 1396 شهید شاخص بسیج عشایری از استان عشایرنشین خوزستان انتخاب و معرفی شد.

جانشین سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: شهید مرتضی حسین پور از دلاورمردان خطه رشادت، حماسه و ایثار استان خوزستان می باشد که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل با شجاعت و رشادت تا رده قائم مقام گردان حضرت سلمان (ع) نیز انجام وظیفه و ایفای نقش کرد.

خاطرنشان می شود؛ این فرمانده دلاور پس از فداکاری ها و ایثارگری ها در تاریخ 67/01/03 در تپه های ریشن عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره در ناحیه شکم به شهادت رسید و پیکر مطهرش در تاریخ 67/01/06 در زادگاهش شهرستان اندیکا به خاک سپرده شد.

 


ارسال نظرات