فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود(طرقبه شاندیز) ضمن تأکید بر ایجاد پوشش آنتن دهی دیجیتال در سراسر شهرستان با توجه به حضور جمعیت بالای روستاها گفت: مأموریت ها و ویژه برنامه های سپاه در عرصه های فرهنگی و امنیتی با تعامل مناسب میان مسئولان به خوبی در حال اجراست.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۸۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده  در نشست شورای اداری شهرستان با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن تأکید بر ایجاد پوشش آنتن دهی دیجیتال در سراسر شهرستان با توجه به حضور جمعیت بالای روستاها گفت: مأموریت ها و ویژه برنامه های سپاه در عرصه های فرهنگی و امنیتی با تعامل مناسب میان مسئولان به خوبی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه یکی از این فعالیت ها، اجرای طرح مردمی «هوای تازه» در طرقبه شاندیز بوده است افزود: در این اقدام فرهنگی، مردم بیش از صدها ماهواره را به صورت داوطلبانه تحویل داده اند که با مشارکت بسیج در قبال آن دستگاه دیجیتال ارائه شده است.

سرهنگ اسدزاده اقدامات فرهنگی از جمله ترغیب مردم در امر تولید و مصرف کالای ایرانی در کنار روشنگری های روحانیت در مساجد را بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان، میزبانی از شهید مدافع حرم در طرقبه شاندیز در سال جاری و سه شهید گمنام از جمله فعالیت های مؤثر فرهنگی صورت گرفته است که نیاز به تلاش بیشتری دارد.

وی با اشاره به حضور زائرین از ۴۰ کشور جهان در بقعه مبارکه امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) بر کار عمیق و هماهنگ اطلاعرسانی در حوزه های شاخص مذهبی و همچنین حمایت از فعالان این عرصه تأکید کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها