رییس سازمان بسیج مستضفعین در گفت و گو با «بسیج»:
سردار غیب پرور با بیان اینکه ارسال بیش از 29هزار اثر در بازه زمانی 5 ماهه به جشنواره ملی سرزمین نور نشان دهنده اثرگذاری این جشنواره است،گفت:زبان هنر یک زبان جذاب برای انتقال پیام ها و مفهوم دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۹۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر گفت: این جشنواره یکی از جشنواره های خوب و اثر گذار است و بیش از 29 هزار اثر به این دوره از جشنواره ارسال شده است که این موضوع اهمیت زیادی دارد، چرا که این آثار در کمتر از 5 ماه به این جشنواره رسیده است و نشان دهنده ارتباط عمیق و موثر زائران راهیان نور با این جشنواره محسوب می شود.
 
وی افزود: اینکه این تعداد آثار به این جشنواره رسیده است، نشان می دهد که این جشنواره توانسته جایگاه خودش را در راهیان نور پیدا کند و توانسته به خوبی در 14 رشته ادبی و هنری مثل شعر،متن ادبی،خاطره،داستان،عکس،فیلم و...آثار خوبی را جمع آوری کند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تاکید کرد: این جشنواره ظرفیت خوبی در راهیان نور است و جا برای بهتر شدن دارد و نیاز است که در زمینه جشنواره ملی سرزمین نور اطلاع رسانی وسیعی صورت گیرد و در این صورت شاهد ارسال بیش از 100 هزار به این جشنواره خواهیم بود.
 
سردار غیب پرور با بیان اینکه زبان هنر یک زبان جذاب و رسا برای انتقال پیام ها و مفهوم دفاع مقدس است، اظهار داشت: ارزیابی بنده از عملکرد جشنواره ملی سرزمین نور مطلوب و خوب است و امیدوارم در سال های آینده شاهد گام های رو به جلو برای توسعه این جشنواره باشیم.
 
گفتنی است اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور از 22 اسفند آغاز شده و تا 28 اسفند در خرمشهر ادامه دارد و در این مدت، از برگزیدگان رشته های ادبی و هنری در رشته های عکس،فیلم،داستان،شعر،متن ادبی،دلنوشته و ... تجلیل به عمل می آید.
ارسال نظرات