رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: مسئولان از مقوله امنیت الگو بگیرند چراکه مشکلات اقتصاد و اشتغال کشور نیز با همین الگو قابل حل است.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۱۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، همایش «تکریم خانواده شهدا» در مصلی کرج با حضور محمد رئیس زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، همچنین جمع زیادی از مردم و خانواده شهدا برگزار شد.

در این همایش رئیس زاده، با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان امروز بیشتر از جوانان اول انقلاب آماده جان فشانی هستند، گفت: محمد حسن قاسمی، مسئول راه اندازی بیمارستانهای صحرایی بود و در دست نوشته‌هایش که یک ماه پیش به دست ما رسیده است یک یادداشت برای ما دارد.

وی ادامه داد: این جوان 25 ساله در زیر آماج حملات تهاجم فرهنگی به چنان درکی می‌رسد که می‌گوید: دوست دارم شهید شوم اما حیفم می‌آید که این بدن را دشمن با گلوله زائل کند، دوست دارم آنقدر در راه اسلام زحمت بکشم تا بمیرم.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در ادامه افزود: این است که مقام معظم رهبری می‌فرماید که" جوانان امروز با اوج آمادگی بیشتر آماده جانفشانی در عرصه‌های مختلف هستند.

رئیس زاده، در ادامه سخنانش به احمد محمدی، پرستار بسیجی که 408 روز اسیر بود، اشاره کرد و گفت: وی از زندان تکفیریها به شکلی توانست برای ما چند پیام صوتی ارسال کند و در نامه‌اش نوشته بود که دعا می‌کنم که خدا فرج من را برساند اما نه با آزادی بلکه با شهادت؛ یعنی چنان شرایط بر این افراد سخت گذشته که حاضر بودند که سرشان بریده شود اما در این شرایط باقی نمانند.

مسئولان کشور از سرمایه راهگشای بسیج و شهادت طلبی غافل هستند

وی با انتقاد از اینکه بسیاری از افراد به ویژه مسئولان کشور از سرمایه ذی قیمت و راهگشای بسیج و شهادت طلبی غافل هستند، تصریح کرد: این امر موجب خسران و تاسف است که شیء گران قیمتی را در خانه داشته باشیم و به ارزش آن واقف نباشیم یا اینکه ندانیم که این شیء گران سنگ مشکلات ما را حل می‌کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در ادامه افزود: چگونه است که ما از مقوله امنیت که یکی از پیچیده‌ترین و دشوارترین مقوله‌ها در همه دنیا و به ویژه در کشور ما است، بهره‌مند هستیم و تمامی دشمنان و استکبار تمرکز خود را گذاشته‌اند تا امنیت و سلامت ما را به خطر بیاندازند.

وی با تاکید بر اینکه ما نه تنها تمرکز دشمنان را شکستیم بلکه در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای خود آنان را زمینگیر کردیم، بیان کرد: ما نه تنها امنیت کشور بلکه امنیت حرم را تعیین کردیم و در نظام بین‌الملل معادلات نانوشته‌ای را برای دشمنان دیکته کردیم.

این مقام مسئول به این موضوع اشاره کرد که با این وجود در بسیاری از مسائل کشور پای در گِل داریم و درمانده‌ایم؛ سوال بسیار اساسی این است که حلقه مفقوده کجاست؟

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی اینکه ما بدانیم چگونه مشکلات امنیت را با همه دشواری آن حل کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: این موضوع یک امر تصادفی نیست؛ در اطراف ما دنیای خون، باروت، کشت و کشتار است اما ما در امنیت به سر می‌بریم و این موضوع فقط حاصل دعا یا اتفاقات نیست.

رئیس زاده، در ادامه متذکر شد: رهبر ما در اوج اقتدار و مردم ما در اوج آمادگی هستند در این میان حلقه معیوب ما کجاست؟

وی به آمادگی و حضور هزاران بسیجی مانند شهید قاسمی‌ها و احمد محمدی‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: ما این گوهرها را در ادامه گوهرهای زمان جنگ داریم و از آنان غفلت می‌کنیم.

غفلت از خانواده شهدا و بسیج حلقه مفقوده ما است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور درادامه با بیان اینکه غفلت از خانواده شهدا و غفلت از بسیج حلقه مفقوده ما است، تصریح کرد: باید مسئولان ما به روحیه جهاد، ایثار و مقاومت برگردند تا همه مشکلات ما حل شود.

وی ادامه داد: با برجام نافرجام نه تنها مشکلات ما حل نشد بلکه آب اهواز نیز بسیار آلوده‌تر شد؛ این چه بدبختی است که گرفتار مسئولان ما شده است.

الگو گرفتن از مقوله امنیت گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور است

رئیس زاده، بر این موضوع تاکید کرد که مسئولان از مقوله امنیت الگو بگیرند چراکه مقوله اقتصاد و اشتغال نیز با همین الگو قابل حل است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه مشکل کشور روح اشراف گری و رفاه‌گری در مسئولان ما است و لاغیر، در پایان اذعان کرد: مردم ما آماده هستند، رهبر ما در اوج اقتدار قرار دارد و به برکت خون شهدا، تلاش بسیجیان و مردم سایر مشکلات ما نیز حل خواهد شد.

 

ارسال نظرات