مدیرکل استاندارد استان زنجان:

اجرای طرح نصب پلاك شناسه ملي 10 رقمي آسانسور در كابين

طرح نصب پلاك شناسه ملي 10 رقمي آسانسور در كابين، از ابتداي سال 1396 اجرايي می شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۳۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت : بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به لزوم امكان رديابي گواهينامه ها و تائيديه هاي صادره آسانسور توسط مالكان و بهره برداران آسانسور، اطلاع از آخرين وضعيت آسانسورها در سراسر كشور و ايجاد بستر مناسب در انجام بازرسي ادواري ساليانه آنها، مقرر است طرح نصب پلاك شناسه ملي 10 رقمي آسانسور در كابين از ابتداي سال 1396 اجرايي گردد.

کارگرزاده افزود : اين طرح از تاريخ 01/01/1396 بر مبناي تاريخ ثبت درخواست بازرسي در سامانه مديريت بازرسي آسانسور لازم الاجرا بوده و صدور گواهينامه و تاييديه بازرسي آسانسور منوط به نصب اين پلاك در داخل كابين خواهد بود و نظارت بر اجراي آن بر عهده شركت هاي بازرسي فني آسانسور مي باشد.

مدیر کل استاندارد استان زنجان اظهار داشت: مسئوليت حفظ و نگهداري از پلاك ظرفيت و پلاك شناسه ملي آسانسور در طول اجراي اين قرارداد بر عهده " شركت سرويس و نگهدار" مي باشد.

داوود کارگرزاده تصریح کرد: شركت سرويس و نگهدار ،موظف است در صورت مخدوش شدن و يا برداشته شدن اين پلاكها در طول اجراي قرارداد نسبت به نصب مجدد آنها در كابين اقدام نمايد.

ارسال نظرات