کد خبر: ۸۸۳۸۳۴۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام تقدسی در آستانه سال جدید در یادداشتی آورده است:

سال1395با همه فرازهای کم وفرودهای بسیارش درعرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی درحال اتمام است وملت ایران شاهد حوادث ، اتفاقات و اقدامات مثبت کم ومنفی زیادی بودند اما اگرقرار باشد یکی از مهمترین اقدامات سیاسی که انجام وعدم انجام آن در سرنوشت کشور بسیار اثر گذار ومورد بحث جناح های کشور بوده را بررسی کنیم ، می توان " برجام" را نام ببریم.

توافقی مبهم با نقاط ضعف بسیار که اگرچه منافعی بر روی کاغذ برای کشور به همراه داشت اما در ازای داده های نقد ایران ، آن منافع نسیه نه تنها چنگی به دل نمی زند بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری استمرار اجرای آن با این شیوه ی یک طرفه ، تنها در دو واژه قابل جمع است وآن وازه چیزی نیست جز"خسارت محض"

اما چرا حقیر، سمت وسوی مطلب را به سمت این توافق نامۀ پر رمز و راز بردم ؟

پاسخ ، در آثار و اهداف دشمن از شروع و ادامه این توافق است و آن چیزی نبود جز هموار سازی مسیربیگانگان برای نفوذ در ارکان ومراکز تصمیم ساز نظام توسط دشمن و آن هم نفوذی بسیار خزنده .

شاید پرسیده شود کدام نفوذ؟

پاسخ این سوال را با نزدیک شدن به انتخابات خواهید دید. چرا که امروز دشمن به بهانه اجرای برجام به دنبال نفوذ در استقلال سیاسی کشور وتاثیر گذاری در تصمیم مردم وکاتالیزه کردن آراء انتخاباتی به نفع جریانی خاص و غربگرا ست. با کمی دقت متوجه این روند نمایشی خواهیم شد که احتمالادر آ ستانه انتخابات شاهد گشایش های هدف دار در امور کشور ازجمله رفع موقت تحریم های بانکی ، حمل و نقل هوایی وسفر های نمایشی دو طرفه با محتوای اقتصادی...... باشیم تا بااستفاده از ابزار برجام ، استقلال سیاسی کشور و انتخاب مستقل مردم را دچار تاثیر پذیری ، آن هم از نوع دلخواه دشمن نموده ، واین یعنی نفوذی خزنده که عده ای خوشبین وساده لوح از دیدن آن یا عاجزند ویا خرسند و راضی.

لذا به سادگی تمام به انتخاب مردم سمت سویی می دهند که منافع خودشان را در دراز مدت تامین کند و افرادی در راس قدرت جای بگیرند که مانند موریانه ها پایه واصول انقلاب اسلامی را جویده و آن را از درون تباه سازند. افرادی که با خود کم بینی و تنبلی سیاسی اقتصادی فرهنگی تنها به شعار بسنده نموده ومشکلات مردم را به گردن خود خداوند ویا دولت قبلی بیندازند وانسان را به یاد جمله منسوب به هیتلر می اندازند که گفت "مردم دروغ های کوچک را سخت اما دروغ های بزرگ را راحت تر باور می کنند" وما امروز شاهد جملات عجیبی هستیم که در برابر انکار نظریه کارشناسان خبره وچشمان بیدار مردم مدعی است به تمام وعده های خود عمل نموده وکمترین شرمندگی را در خود احساس نمی کنند. انشا الله که ملت با هوشیاری همیشگی ثابت کنند که از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهند شد و افرادی را بر مسند حکومت بنشانند که فارغ از اسم اصولگرایی و اصلاح طلبی ، طعم فقر و محرومیت را چشیده باشند و درد مستضعفان را درک کنند...

 والسلام علی من اتبع الهدی هاشم تقدسی

اسفند ماه 1395

ارسال نظرات