خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:

مسئولان باید همواره دغدغه اقشار ضعیف را داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: دولتمردان و مسئولین باید همواره دغدغه مستضعفین جامعه را داشته باشند و برخی نفوذگران با ظاهر شدن در عرصه‌های تصمیم‌گر می‌خواهند به اعتماد مردم ضربه بزنند و پیوند میان امام و دولت را با ملت تضعیف کنند.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۹۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع حقوق‌های نجومی اظهار کرد: علیرغم شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است به خاطر  وجود رکود و تحریم‌ها همه مردم با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی که در راس امور قرار داردبا بیان موضوع تصویب حقوق‌های نجومی نگرانی‌های مردم را دوچندان نمود و با مواجه شدن با اعتراضات مردم این مصوبه را تعدیل کردند.

این مسئول تشریح کرد: اصل مطرح شدن موضوع حقوق‌های نجومی در مجلس آن‌هم در فضای آستانه سال نو که مردم دغدغه‌های اقتصادی فراوانی دارند بسیار جای تعصب و نگرانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز ضمن اشاره به بیانات رهبری تصریح کرد: مطرح شدن موضوع حقوق‌های نجومی در مجلس همان نفوذ و دست‌های پشت پرده‌ای است که مقام معظم رهبری مطرح نمودند و این موضوع می‌تواند موجب ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم نیز شود.

شجاعی‌مهر تبیین کرد: به طور کلی طبقات بسیاری از جامعه ما در فقر اقتصادی هستند و برخی از مسئولین حقوق‌های نامتعارفی را دریافت می‌کنند که این موضوع با معیارهای جامعه اسلامی و هم‌چنین معیارهای انقلابی هماهنگی ندارد.

وی ادامه داد: این اختلاف طبقاتی کم‌کم باعث دلزدگی مردم و فاصله گرفتن آن‌ها از نظام می‌شود و می‌تواند سبب عدم حضور و پشتیبانی مردم در صحنه‌ شود.

این مسئول حضور و انسجام مردم را امری مهم عنوان کرد و گفت: تا به امروز حضور مردم و انسجام آن‌ها با یکدیگر و با دولت سبب پیشرفت کشور شده است و این انسجام در سال 96 که انتخابات نیز برگزار خواهد شد، اهمیت بسیار زیادی دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز مطرح کرد: دولتمردان و مسئولین باید همواره دغدغه مستضعفین جامعه را داشته باشند و برخی نفوذگران با ظاهر شدن در عرصه‌های تصمیم‌گر می‌خواهند به اعتماد مردم ضربه بزنند و پیوند میان امام و دولت را با ملت تضعیف کنند.

شجاعی‌مهر توضیح داد: خوشبختانه مردم آگاه ایران، دشمن و فکرها و نیرنگ‌های آنان را می‌شناسند و باحضور باشکوه خود در صحنه مشتی محکم بر دهان دشمنان می‌زنند و نشان می‌دهند که هرگز مغلوب دشمن نخواهند شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید مراقب باشند و در این عرصه‌های حساس دچار غفلت و اشتباه نشوند و فریب زمزمه‌های شیطانی برخی از جاسوسان را که هدفی جز رسیدن به عرصه‌های مختلف اقتصادی است را نخورند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها