خبرهای داغ:
دبیر همایش علمی معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:
دبیر همایش علمی معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نهادینه سازی موضوع امر به معروف و نهی از منکر که امروزه به فراموشی سپرده شده است هدف سومین همایش علمی سپاه در خصوص امر به معروف خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۲۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

محمد امیری مقدم  دبیر همایش علمی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص همایش امر بمعروف و نهی از منکر اظهار کرد: سومین همایش علمی سپاه استان در خصوص امر بمعروف و نهی از منکر است که امروز دوشنبه 23اسفند ماه سال جاری ساعت12 در سالن همایش های  شهید حسن پور برگزار می‌شود.

وی در خصوص همایش امر بمعروف و نهی از منکر اذعان کرد: در این همایش نزدیک به 30 مقاله ارائه داده‌اند که داوری شده است و از این میان 5 مقاله بعنوان مقاله برتر انتخاب شده است که در اختتامیه برنامه از مقالات برتر تجلیل می‌شود.

امیری مقدم در ادامه خبر داد: در این همایش از نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام عابدینی و سردار شاهرخی  فرماندهی سپاه استان دعوت بعمل آمده است و همچنین اساتید دانشگاه و هیئت داوران نیز حضور دارند.

دبیر همایش علمی امر به معروف و نهی از منکر سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در خصوص موضوع‌های مطرح در این همایش گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این همایش نهادینه سازی موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که امروزه به فراموشی سپرده شده است.

امیری مقدم در پایان یادآور شد: ارائه راهکارهای نهادینه سازی و چگونگی رسیدن به امر به معروف از دیگر برنامه هاست که باید عملی شود.

امیری مقدم هدف از اجرای این همایش را اعلام کرد و توضیح داد: هدف از برگزاری این همایش تقویت و توسعه بنیه علمی کارکنان سپاه و رقابت سالم میان آنها و همچنین ایجاد جنبش فکری است.

1007/ت30/ب 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها