فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به اعزام زائرین راهیان نور به مناطق عملیاتی گفت: سه دستگاه اتوبوس از شهرستان انزلی عازم مناطق عملیاتی شدند.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۴۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

سرهنگ اصحابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال شاهد اعزام تعدادی زیادی از زائرین راهیان نور به سمت مناطق دفاع مقدس هستیم اظهار کرد:سه دستگاه اتوبوس از شهرستان انزلی عازم مناطق عملیاتی شدند.

وی شناخت سیره شهدا و از خود گذشتگی را از مهمترین رویکردهای این سفر دانست و گفت: امروز در جنگ نابرابر فرهنگی قرار داریم و راهیان نور یکی از بهترین ابزارهای مقابله با این جنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی از اعزام یک اتوبوس به صورت خانوادگی از انزلی به سوی مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: این کاروان 30 اسفند ماه سال جاری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند تا سال نو را در مناطق عملیاتی جنوب کشور در کنار قدم گاه شهدا باشند.

اصحابی از اعزام خودروهای شخصی به راهیان نور از دوم فروردین خبر داد و گفت: اسکان و غذا در خوزستان رایگان بوده و بابت هزینه تو راهی به هر نفر از سوی اردویی سپاه ناحیه انزلی مبلغی نیز تعلق خواهد گرفت و علاقه مندان می توانند با مسئول اردویی سپاه ناحیه انزلی تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات