رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اگر «نماز بخوانیم» نماز معراج مومن است.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۵۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آن هیاهوی عملیات والفجر ده و شلوغی و شور عملیات که رزمندگان گردان های یا زهرا(سلام الله علیها) و امام سجاد(علیه السلام) عرصه را تا صبح بر دشمن تنگ کرده بودند؛ نقش پر رنگ دین، ادای تکلیف، الگو پذیری از ائمه معصومین(علیه السلام)، بازار داغی داشت.

نعمت الله عبدالهی خراجی گفت: عزیزان گلی که تا صبح با دشمن خبیث و تا بن دندان مسلح، نبرد سهمگین و نابرابری را تجربه کرده بودند، وسختی کار و خستگی رزم، اعضاء و قوه بدن شان را به شدت رو به تحلیل برده بود، با همان لباس خاکی و خیس، و سرو صورت زخمی در برابر معشوق ابدی و آستان قدس لم یزلی(جل و علا) سر به سجاده عبادت و نماز می ساییدند که گویی ناهمواری های زمین و سردی هوا و ناملایمات روزگار، هرگز چنین عارفان کم نظیری بخود ندیده بود.

وی افزود: اگر چه رزمندگان هر روز و شب عبادت شان مثال زدنی بود؛ اما در مقابل اجساد دوستان شهید و زیر باران گلوله و ترکش خمپاره های دشمن و تاخت و تاز بعثی های از خدا بی خبر، ایستادن به نماز معنی دیگری داشت.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: آنجا جان شیرین عزیز رزمنده هر لحظه در معرض هزاران گلوله و ترکش قرار داشت و هر آن همای سعادت و توفیق شهادت دشت رزمنده ای را می بوسید؛ و ما چه می دانیم که مرهمی سود مند تر و پیروزی و ظفری بالاتر از نماز و ادای فریضه واجب پیدا نمی شود؛ و چه می دانند آنان که در خانه های گرم و امن خود برای صبح شان در میان دو نماز ظهر و عصر وقت اضافه و نوبت ویژه تعیین کرده اند!

عبدالهی افزود: برادرم حضرت ابا عبدالله(علیه السلام) در میان تیر باران دشمن، نماز را به همراه یاران باوفایش به جماعت خواند. آنان خوب می دانستند که نمازاول وقت در هر شرایطی دروازه معراج را می گشاید.

ارسال نظرات